  • Data: 2020-09-16 10:34:03
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Slawomir Uryga wrote:

    > A klienci klasy biznes?

    A klienci klasy biznes chcą mieć towar i obsługę klasy biznes. Mouser ma
    dziś w ofercie 641235 *typów* rezystorów. Z czym Ty chcesz w ogóle
    konkurować? Opornik 10M wytrzymujący 10kV będziesz miał w ofercie? Bo
    takiego w zeszłym tygodniu potrzebowałem. A spełnia normy automotive,
    czy nie?

    "Jakiś" rezystor do zbudowania "jakiegoś" układu ktoś pewnie w końcu
    kupi, ale kokosów z tego nie będzie.

    > Za cholere nie jestem w stanie wyobrazić sobie jakie firma w Polsce mogłaby
    potrzebować rezystorów
    > czy jakiś układów cyfrowych poza szkołami.

    Są takie firmy i kupują całkiem sporo, ale nie od maluchów, jeśli
    absolutnie nie muszą. Gwarancja poprawności łańcucha dostaw to ważna
    rzecz -- skąd ja mam wiedzieć, że nie sprzedajesz chińskiej podróbki
    dobrego MOSFETa z Aliexpress? Koszty gwarancyjne mnie zabiją, o utracie
    reputacji nie wspomnę. A jeszcze się prokurator przyplącze... Nie,
    dziękuję, nie zostanę klientem.

    Pozdrawiam, Piotr