  • Data: 2020-09-16 10:58:36
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawomir Uryga" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    >Ale ja nie muszę patrzeć na bilans.
    >Wystarczy popatrzeć. Sąsiad odlicza tylko czas do emerytury.

    I co - klienci przychodza, kupują ?

    Patrze na wroclaw
    -jeden (Dworcowa) jeszcze ciagnie, ale asortyment coraz mniejszy,
    -drugi, Robotronik ... jeszcze ciagnie, dawno tam nie bylem,
    -otwarly sie dwa nowe, https://www.gotronik.pl/,
    http://electropark.pl/
    juz z zacieciem na internet i allegro.
    Popatrz na oferte.

    Ogolnie to chyba juz nie ma sensu, bedzie coraz gorzej.
    Musialbys sie jakos sprofilowac - anteny, alarmy, monitoringi,
    drukarki 3D.
    A i tak uslyszysz - na Aliexpress

    Choc jak widac - hobbysci jeszcze sa, i jakby przybywa. Arduino,
    raspberry.

    J.