  • Data: 2020-09-16 14:20:04
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie pamietam - czy sie dalo, ale drozej, czy nie ... moze to tez
    > zalezy od nadawcy - niektorzy np maja do Inpostu daleko, albo sie
    > obrazili ...

    Nie wiem czy mają w ogóle możliwość nie oferować inpostu, oferując smarta.
    Jakiś sprzedawca musiałby się wypowiedzieć. Wiem tylko, że nie widziałem.

    Inna sprawa, że ja bardzo dawno nie zamawiałem nic inaczej, niż na
    paczkomat. Ostatnio mnie podkusiło, bo szkoda było mi 3 zł, i wziąłem
    przesyłkę pocztą polską. Efekt -- recepcjonistka w naszej cudownej
    organizacji akurat tego dnia pracowała zdalnie (!) i miałem godzinę stania
    na poczcie. Godzinę. Szukanie przesyłki wyglądało mniej więcej tak:

    https://www.youtube.com/watch?v=5zFVCzBr1nM

    Kuriera też nie biorę, bo trzeba być dyspozycyjnym, pod telefonem
    chociażby, a nie zawsze jestem / mogę / chcę być.

    Jest jeszcze opcja żabki (i stania w kolejce) albo kiosku (i odbijania się
    od niego, bo pani akurat poszła na pocztę po przesyłki). Paczkomaty są dla
    mnie najwygodniejsze.

    --
    Jeśli będziesz tak lotny jak pszczółka
    Tak silny jak niedźwiedź