  • Data: 2020-09-17 18:59:34
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rk03s3$jmt$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    >Kiedyś (lata 70/80) miałem taką politykę, że projektuję cokolwiek
    >wyłącznie według zawartości mojej szuflady aby nie musieć potem
    >latami kompletować elementów.

    Polityka bardzo rozsadna ... zreszta "na Zachodzie" tez obowiazuje -
    upewnij sie, ze mozna kupic :-)

    >Skutkiem było kupowanie wszystkiego co się da od razu z zapasem.

    Normalna krajowa polityka :-)

    >Jak w 1988 zrobiliśmy programator Piccolo to najczęstszą przyczyną
    >reklamacji były padające scalaki CEMI. Wyszło nam, że taniej będzie
    >stosować wtedy 3x droższe elementy 'zachodnie'.

    Hm, nie mialem takiej produkcji jak Ty, ale TTL Cemi chyba nigdy mi
    nie padly bez powodu.
    Nawet tez "pozakatalogowe" ze Skladnicy Harcerskiej dobrze dzialaly.

    Trafiles na jakąs felerna serie, czy faktycznie mialy np 2% brakow ?

    J.