  • Data: 2020-09-17 18:55:12
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-17 o 16:12, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie zrozumiałeś szczegółu. W sklepach czy na allegro często nie ma > podanych
    wymiarów.

    Widziałem reklamę, że na allegro mają wszystko, ale nie przyszło mi do
    głowy aby tam kupować elementy elektroniczne :)
    W sklepach zasadniczo zawsze jest pdf. Bywa, że w TME nie mają ale wtedy
    w Farnellu, Mouserze czy Digi na pewno się znajdzie.

    > W sklepie dostajesz coś do ręki i szacunkowo widzisz lub możesz sobie
    > sam zmierzyć.

    Masz wymiary. Ale chyba parametry elektryczne są ważniejsze - czyli i
    tak musisz dotrzeć do karty katalogowej. Nie wyobrażam sobie
    zastosowania elementu bez przejrzenia karty katalogowej.

    > https://ae01.alicdn.com/kf/H474bc574ac304cde9b2407cb
    f59e4882I/INBIKE-bezprzewodowy-komputer-rowerowy-pr-
    dko-ciomierz-przebieg-przewodowy-odporny-na-deszcz-r
    owerowy-komputer-rowerowy-MTB.jpg

    Myślałem, że rozmawiamy o częściach elektronicznych. Jak mowa o
    urządzeniach to się nie wypowiadam - nie mam doświadczenia.
    P.G.