    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Date: Tue, 22 Sep 2020 21:48:04 +0000 (UTC)
    <rjsfgl$2pgae$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <rjsgon$vi4$1@dont-email.me>
    <rjshf1$2pjfk$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <rjsk2s$hh6$1@dont-email.me>
    <rjskjp$2ponj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5f61de6c$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <rjsvjp$2qbtp$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5f6277cf$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjve53$5bd$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5f636ecf$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rk04dd$k19$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <2...@t...no1>
    <rk2i9b$89b$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <e...@t...no1>
    <rkcp8v$m21$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Wysyłasz dokumentację. Wykonawca wycenia i składa ofertę. Się
    > decydujesz, albo nie.
    > W jaki sposób on wycenia to jego sprawa.
    > Ja projektuję urządzenia a zamawia kto inny (240km ode mnie). Tak
    > normalnie to ja nie widzę ani wycen, ani zamówień.

    Raczej chodziło mi o rząd wielkości, choć z drugiej strony wiem, że to
    zależy od tak wielu czynników, że ciężko oszacować...

    > Czasem mnie odwiedzają handlowcy Wurtha. Sugerowali, że jest tuż obok
    > kilka firm montażu kontraktowego (gdyby nie górka to jedną widziałbym z
    > okna) i żeby ich sprawdzić. Im chyba trochę nie pasuje, że oni chodzą
    > koło mnie a potem produkcja jest na drugim końcu Polski i w sumie
    > hurtowe zamówienie trafia do innego handlowca.
    > Raz daliśmy tym za górką jakąś płytkę do wyceny. Pozostaliśmy przy
    > drugim końcu Polski :)

    Trochę drożej, czy 2x drożej? :)

    > Jeśli planujesz zamawiać tak montaż i chciał coś więcej wiedzieć to
    > odezwij się na priv.

    Planować to planowałem, ale wiem już, że z wielkich planów raczej niewiele
    wyjdzie. Przynajmniej nie dopóki pracuję na etacie w innej, choć pokrewnej
    branży (programowanie, w założeniach embedded, w praktyce z embedded to
    miało cokolwiek wspólnego 10 lat temu, gdy te urządzenia nie były jeszcze
    praktycznie pełnoprawnymi komputerami).

    > Normalne styki wymagają około 100mA do samooczyszczania, a tam płynęło
    > przez 99% czasu 0mA a przez ten 1% 1mA. Wilgoć też zapewne była bo to na
    > stacji metra.

    Kto zapłacił za wymianę? Ten, kto zawalił, czy próbowali przerzucić to na
    was?

    Aż zajrzałem na stronę MicroMade, żeby odgadnąć, co to za urządzenie (jak
    ma silnik i ma działać niezawodnie, to pierwsza przyszła mi na myśl bramka
    metra), ale się nie dokopałem... domyślam się, że nie bez powodu ;)

    --
    - Panie dyrektorze, czy moglbym otrzymac dzien urlopu, by pomoc
    tesciowej przy przeprowadzce?