  • Data: 2018-03-09 15:20:56
    Temat: Re: Czestotliwosc sieci
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    news:5aa24070$0$996$65785112@news.neostrada.pl...
    > napędzania zegarowego chodu. A gdy jej odkręcenie osiągało ustalony
    > poziom, włączał się silniczek, i ją nakręcał "na full".
    >
    > Każdy chyba przyzna, że było to pomysłowe, bo zabezpieczało przed
    > przerwą w dostawie energii, acz nie wiem, ile godzin zapasu to-to dawało.

    Dobrze zrozumiałem, że nie elektromagnes, który przy tym "odkręceniu" miał
    zwierany styk, zamykający obwód z baterią - i kotwica nakręcała mechanizm,
    zegar miał kilka(naście) minut chodzenia, kosztem cichego, choć dobrze
    słyszalnego "klik"... Tylko silniczek? Osobiście nie spotkałem takiego
    rozwiązania, upewniam się zatem, czy mam właściwe dane do przepytania
    Gugla...?

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...