    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czujnik PT-100 co jest w środku i dlaczego zepsułem ?
    Date: Tue, 16 Jun 2009 15:07:34 +0200

    > Masz 2 opcje: pierwszą sam namierzyłeś (rzuć linka do tego czujnika),
    > druga: prąd omomierza zabił czujnik (link do czujnika też się przyda).

    Czujnik mógł być do np. CO, te mogą mieć lutowane końcówki w środku. Temperatura
    pracy maksimum np. 120°C. Nie należy mylić teorii, czyli dopuszczalnej pracy
    drutu platynowego z praktyką wykonania samego czujnika.
    Zawsze należy się upewnić jaką temperaturę pracy ma dany czujnik.

    Omomierz nie mógł "zabić" PT100, nie te prądy.
    K.