  • Data: 2020-08-07 11:38:48
    Temat: Re: Czujnik piany
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2020-08-02 o 07:04, Marcin Debowski pisze:

    >Na jakiej podstawie wybierasz akurat ten produkt, nie inny?
    >Czym się kierujesz? Informacjami producenta, komentarzami
    >użytkowników?
    >Ja mam z tym problem, bo zwykle jest taki nadmiar informacji, że
    >czuję się nimi wręcz przytłoczony.
    >W końcu mam wrażenie, że każda decyzja będzie w dużej mierze
    >przypadkowa i nie podejmuję żadnej.

    Mam podobnie :-(

    A potem sie okazuje, ze opinie rozne mozna sobie w buty wsadzic, bo
    one w wiekszosci pozytywne,
    a waznych jest pare wad, o ktorych internet nie pisze.

    Test nr 1 - idziemy na strone producenta i szukamu dzialu support do
    danego modelu.
    Jak nie ma, to nie kupujemy :-)

    >Dawno bym kupił drukarkę 3d, gdyby była tylko jedna na rynku.

    No ... pomijajac rozne technologie, to nawet w tym topionym filamencie
    rozpietosc cenowa jest spora.
    Niby im tansza tym gorsza, ale ja niekoniecznie chce te najlepsza ...
    i najdrozsza ...

    J.