eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaCzujnik piany › Re: Czujnik piany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news
    .highwinds-media.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.camb
    riumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx44.ams1.POSTED!not-for-m
    ail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czujnik piany
    References: <5f1f42d9$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f2050e7$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f209990$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5k3UG.92396$vLb.20394@fx43.ams1>
    <5f213741$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <MCoUG.108721$Ai5.6643@fx30.ams1>
    <5f22926d$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <pPJUG.132071$dTb.125260@fx41.ams1>
    <5f241940$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <PPrVG.145465$vLb.87842@fx43.ams1>
    <5f2680cb$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2d2129$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 55
    Message-ID: <jlnXG.140087$jbb.36385@fx44.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 08 Aug 2020 01:37:19 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Sat, 08 Aug 2020 01:37:19 GMT
    X-Received-Bytes: 4150
    X-Received-Body-CRC: 3159115761
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:44559
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2020-08-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5f2680cb$0$17362$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > W dniu 2020-08-02 o 07:04, Marcin Debowski pisze:
    >>> Sam nabawiłem się trwałej paranoi po pierwszym roku zakupów w
    >>> Azji. W tej chwili, jesli kupuję coś istotnego, jestem obryty
    >>> i głuchy. Ewentualnie mówię, że się zastanowie, po czym
    >>> wychodzę i sprawdzam. Ale też prawdę mówiąc to już kilka
    >>> dobrych lat, gdy nie kupiłem niczego z elektroniki będąc
    >>> fizycznie w sklepie.
    >
    >>Na jakiej podstawie wybierasz akurat ten produkt, nie inny?
    >>Czym się kierujesz? Informacjami producenta, komentarzami
    >>użytkowników?
    >>Ja mam z tym problem, bo zwykle jest taki nadmiar informacji, że
    >>czuję się nimi wręcz przytłoczony.
    >>W końcu mam wrażenie, że każda decyzja będzie w dużej mierze
    >>przypadkowa i nie podejmuję żadnej.
    >
    > Mam podobnie :-(
    >
    > A potem sie okazuje, ze opinie rozne mozna sobie w buty wsadzic, bo
    > one w wiekszosci pozytywne,
    > a waznych jest pare wad, o ktorych internet nie pisze.

    WM napisał o przegrzewającym się silniku... trochę to dziwne, że nikt
    nigdzie tego nie wypunktował. Dla mnie większym kłopotem jest to, że
    tzw. ogół akceputje pewną kiepską normę i uważa to za stan oczywisty.
    Wtedy nikt faktycznie nie narzeka. Natomiast ty, jako, że zdarzyło ci
    się poznać coś lepszego, uważasz, że to lepsze to jest norma. Gotowa
    recepta aby się solidnie rozczarować.

    Albo weźmy taki przykład. Po chyba 12 czy 15 latach użytkowania starej
    zdecydowałem się nabyć nową maszynę do kawy. Taką z cyklu, że sama
    wszystko. Wcześniej miałem kombajn Krupsa. To co mnie w nim doprowadzało
    do szału, to, że wszystkie czynności musiały być wykonane w odpowiedniej
    kolejności. Ordnung muss sein, nie ma zmiłuj. Robisz jakieś kapuczino,
    niech cię ręka broni aby tutkę do spieniania mleka opuścić zanim
    urządzenie nie wyda Ci polecenia. Zamiast ziaren, chcesz użyć zmielonej.
    Nawet nie myśl o wsypaniu jej wcześniej do zasobnika. Nie dość, że nie
    użyje takiej kawy to jeszcze wypier...i ją poza tackę. Przyszło mi w
    którymś momencie do głowy, że może to na początku tego milenium było
    ciągle jakiś programistyczne wyzwanie. Nowa maszyna, De'Longhi, ma kurna
    tak samo. Jakbym wiedział to bym tej cholery chyba nie kupił, a opinie
    oczywiści pozytywne. Najwyraźniej ludziom nie przeszka.

    > Test nr 1 - idziemy na strone producenta i szukamu dzialu support do
    > danego modelu.
    > Jak nie ma, to nie kupujemy :-)

    Ale co zrobić jak ładnie wygląda i wszyscy chwalą? Albo w dodatku żadna
    z opcji nie ma supportu? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: