  • Data: 2021-05-14 07:54:05
    Temat: Re: Czujnik zalania
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2021 o 20:20, Mirek pisze:

    > To już lepsze czujniki (...) bo wyrwało
    > redukcję przed zaworem i wodomierzem.

    spróbuj się zastanowić nad tym co napisałeś

    zdecydowanie LEPSZE jest połączenie zalet tego co ja wymyśliłem i ty
    wymyśliłeś. Ale jesteśmy tak wychowani, że domyślnie nie szukamy zgody,
    tylko chcemy aby moje było na wierzchu.

    ToMasz

    PS
    Trafił mi sie przypadek, gdzie wężyk za zlewem pękł w taki sposób, że
    "sikał" w górę cieniutką strużką, za kuchenką na sufit. rezultat: mokry
    sufit, woda leci z sufitu po ścianie. najpierw zakręcili wodę w budynku,
    potem szukali u sąsiada wyżej. nie znaleźli skąd, po 2 godzinach zaczęli
    wierzyć w cuda. odkręcili wodę pewni ze właścicielowi mieszkania bije na
    dekiel i sam sobie podlewa sufit. po 15 minutach leje się po ścianie.
    ale teraz szukali na załączonej wodzie i znaleźli.
    na 100% nie postawiłbyś tam czujnika zalania.