  • 11. Data: 2023-09-18 14:00:54
    Temat: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 18 September 2023 at 07:12:22 UTC+2, ddddddddddd wrote:

    > naciska na 'dzyndzelek' więc mierzy ciśnienie

    > nie

    kartki drobnym druczkiem, nieczytelne.
    > poszukaj instrukcji w internecie, jak nie znajdziesz to poszukam swojej

    > bo najpierw musisz sparować czujniki z wyświetlaczem. Czujniki możesz
    > użyć z innego zestawu, wystarczy je dodać do swojego wyświetlacza
    > (dodaje się wszystkie po kolei, nie ma opcji wymiany jednego - procedurę
    > trzeba powtórzyć dla wszystkich

    > ja mam mały bez solara, wtykany do gniazda zapalniczki

    prosto wymienić wentyl na czujnik i będzie to szczelne.

    > czujniki mogę kupić nowe, ale nie mam do nich odbiornika

    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz

    Dzięki

    Poszukałem i znalazłem mój solarny TPMS

    TPMS

    to znalazlem

    https://www.amazon.com/dp/B09DW87N1L?tag=track-ect-b
    ing-usa-113576-20&linkCode=osi&th=1&psc=1

    a to mój solarny TPMS

    https://www.bestproductsreviews.com/tire-pressure-mo
    nitoring-system?targetid=dat-2336462209654765&matcht
    ype=b&device=c&campaignid=530757817&creative=&adgrou
    pid=1354600823744614&feeditemid=&loc_physical_ms=137
    352&loc_interest_ms=&network=o&devicemodel=&placemen
    t=&keyword=$ALL&target=&adposition=&trackid=us_all_t
    op_2_bing&mId=H149003CQN&msclkid=99e9a7bb786115c9208
    9c2b340e41822

    https://www.amazon.com/dp/B09MYFWRB2/ref=sspa_dk_det
    ail_0?psc=1&pd_rd_i=B09MYFWRB2&pd_rd_w=58rQP&content
    -id=amzn1.sym.eb7c1ac5-7c51-4df5-ba34-ca810f1f119a&p
    f_rd_p=eb7c1ac5-7c51-4df5-ba34-ca810f1f119a&pf_rd_r=
    QDV4C10HHWRHF1NY76S6&pd_rd_wg=udwVl&pd_rd_r=49ca1c1f
    -dfdd-441f-b412-d1ba05f58733&s=automotive&sp_csd=d2l
    kZ2V0TmFtZT1zcF9kZXRhaWw

    To znalazłem w opisie:

    "The package includes:1x Mnoitor,4x Sensor,1x USB Cable,1x Manual,4x Theftproof
    nut,1x Open wrench,4X CR1632 lithium batteries

    U mnie w pudelku nie ma bakterii.
    Myślałem, że są wsadzone w czujniki, a może ich po prostu nie bylo.

    Rozkręcę czujniki i sprawdzę, czy są zalożone bakterie.

  • 12. Data: 2023-09-18 16:41:19
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Saturday, September 16, 2023 at 3:13:24 p.m. UTC-5, Robert Wańkowski wrote:

    > W Rolex-ie?

    Troche.
    Przy ruszaniu i zatrzymywaniu bedziesz mial nieco mozliwosci pogenerowania pradu. A
    jakby tak zuywac piezo to przy kazdym obrocie masz fluktuacje przyspieszenia o te 1G.

  • 13. Data: 2023-09-18 17:09:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 16:41, ptoki (ptoki) pisze:

    > Troche.
    > Przy ruszaniu i zatrzymywaniu bedziesz mial nieco mozliwosci pogenerowania pradu. A
    jakby tak zuywac piezo to przy kazdym obrocie masz fluktuacje przyspieszenia o te 1G.

    To może któryś z tych układów się sprawdzi:
    https://e-peas.com/product/aem30330-vibration-energy
    -harvesting/

    Robert

  • 14. Data: 2023-09-18 23:39:55
    Od: "pl.misc.elektronika" <m...@g...com>

    On Monday, 18 September 2023 at 17:09:20 UTC+2, Robert Wańkowski wrote:
> [...]

    ok, znalazłem instrukcję pdf
    i filmik video na youtubie

    https://www.youtube.com/watch?v=F_CEoJYMVJQ

    Installation and Configuration (External) TPMS Tire Pressure Monitoring Systems

    https://media.s-bol.com/3lqD12Vw2rY9/original.pdf

    Solar tire pressure monitoring system

    --

    I najważniejsze, Zenek to kupił i pokazał, że w środku są zainstalowane bakterie.

    Czyli nie musza byc osobno.

    I pokazał, że ta sześciokątna nakrętka niczego nie uszczelnia, a jedynie zabezpiecza
    przed odkręcieniem czujnika ręką, przez Bolka na ulicy.

    U niego coś tam ustawial w menu i pojawiły się ciśnienia.

    U mnie 0.00 x 4

    Walczę dalej.
    Może za tydzień będzie sukces

    Ale jednak sprawdzę, czy środku są zainstalowane bakterie i czy nie są zabezpieczone
    folią.

  • 15. Data: 2023-09-19 01:25:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-18, pl.misc.elektronika <m...@g...com> wrote:
    > I najważniejsze, Zenek to kupił i pokazał, że w środku są
    > zainstalowane bakterie.
    > Czyli nie musza byc osobno.

    U mnie były w środku.
    3 różne zestawy, w tym dwa do motoru.

    > I pokazał, że ta sześciokątna nakrętka niczego nie uszczelnia, a
    > jedynie zabezpiecza przed odkręcieniem czujnika ręką, przez Bolka na
    > ulicy.

    Niczego nie uszczelnia. Zmniejsza prawdopodobieństwo, że się to odkręci
    samo. Żona Bolka na kacu po 7'miodniowym ciągu nadal da radę odkręcić to
    ręką. Sam jak pompuję to nawet nie szukam już klucza.

> [...]
    >
    > Walczę dalej.
    > Może za tydzień będzie sukces
    >
    > Ale jednak sprawdzę, czy środku są zainstalowane bakterie i czy nie są

    Generalnie, te 3 zestawy co miałem działały bez żadnych cyrków na dzień
    dobry. Czy tam była jakaś folia czy nie, nie pamiętam, ale skoro nie
    pamiętam, tzn. że rzecz była intuicyjna.

    Natomiast Twoim głownym zmartwieniem będzie wkrótce brak dokładności
    pomiaru. Dokładności, nie precyzji. Tak z 2/3 tych co mam
    zawyżało/zaniżało wartości. No chyba, że Ci przyfarci i trafisz na jakiś
    dobrze skalibrowany albo nie uruchmoisz w ogle.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2023-09-19 17:19:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 September 2023 at 01:25:24 UTC+2, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    > zawyżało/zaniżało wartości. No chyba, że Ci przyfarci i trafisz na jakiś
    > dobrze skalibrowany albo nie uruchmoisz w ogle.

    Już kombinowałem aby podłaczyć czujnik przez przejściówkę do pompki ręcznej, aby
    zobaczyc cokolwiek innego niz 4 x 0.00

    Mam instrukcję, ale czytać się jej nie da, albo przez te fonty, albo przez
    formatowanie,
    ale od razu mnie boli głowa

    https://media.s-bol.com/3lqD12Vw2rY9/original.pdf

    no i to menu
    Unit to nie Unit
    Un .... it

    i 7 podmenu i w niektórych skaczą koła na krzyż

    Ale znalazłem częstotliwośc pracy i może się da odpalić aby SDR widziało transmisję
    danych i protokół zaczął ją analizować.

    A SDR z modemu usb DVB-T

    i takie coś bym kupił, bo to zawsze 4 czujniki mobilne ciśnienia i temperatury i mogą
    znaleźć inne zastosowanie.

    Gratuluję sukcesów z TPMS

  • 17. Data: 2023-09-20 21:20:18
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 September 2023 at 17:21:22 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    >
    > A SDR z modemu usb DVB-T
    >
    > i takie coś bym kupił, bo to zawsze 4 czujniki mobilne ciśnienia i temperatury i

    Ustawialem wszystko z godzinę
    Menu 1, 2, 3, 4
    trywialne
    ale menu 5
    nie wiadomo o co chodzi, bo skaczą i przestawiaja sie koła, przód, tył, na skos
    o co chodzi nie wiadomo, bo instrukcja zagmatwana

    a już menu 6, to nie wiadomo co wyświetla bo są same skróty

    i jak się zatwierdzi to znów jest 4 x 0.00
    i temperatura 4 x 00.0

    Raz mi pokazało, że opon może być 5

  • 18. Data: 2023-09-21 00:39:36
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 20 September 2023 at 21:20:20 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    >
    > a już menu 6, to nie wiadomo co wyświetla bo są same skróty
    >
    > i jak się zatwierdzi to znów jest 4 x 0.00

    Podmenu 5
    cos tam się ustawia, klika, ma to byc parowanie, ale czego z czym

    Potem podmenu 6 i juz nic nie wiadomo
    skróty, chrabąszcze

    i znów 4 x 0.00
    i temperatura r x 00.0

    Czy komus się udalo sparować te diabelskie czujniki tym komputerze z menu sprzed 30
    lat ?

    Może trzeba bardziej wykręcić te wentyle, aby czujnik je wcisnął ?

    Ale temperaturę powinien mierzyć bez czujnikowania, a nie mierzy

    help help help

    HELP HELP HELP

  • 19. Data: 2023-09-21 01:56:02
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 21 September 2023 at 00:39:38 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    >
    > Może trzeba bardziej wykręcić te wentyle, aby czujnik je wcisnął ?
    >
    > Ale temperaturę powinien mierzyć bez czujnikowania, a nie mierzy

    Tutaj znalazłem, że p;arowanie trwa 10-15 minut
    i jest ukryte w menu 7

    https://www.youtube.com/watch?v=KUgEZYNDZGU

    Ja nie mam podmenu 7,
    mam tylko 1, 2, 3, 4, 5, 6

    Juz znalazłem, że podmenu 5 to chodzi o wymianę opon i dlatego tak dziwnie się
    przestawiają aktywne opony

    Nie jest źle.
    2 tygodnie testów i może się uda sparować, a jak nie to wyrzucę ;)

  • 20. Data: 2023-09-21 16:40:12
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 21 September 2023 at 01:56:03 UTC+2, a a wrote:

> [...]

    przestawiają aktywne opony

    > Nie jest źle.
    > 2 tygodnie testów i może się uda sparować, a jak nie to wyrzucę ;)

    No i jest menu 7
    i jakieś skróty
    i podwójny klik na środkowe menu
    i coś sie resetuje,
    ale nadal cisnienia w oponach 4 x 0.00
    i temperatura
    4 x 00.0

    Czemu ten syfilis nie chce pokazac nawet temperatury i to po godzinie, czy po 24
    godzinach ?

    Przecież to skazyania temperatury nie jest potrzebne nakręcanie czujn ików na
    wentyle, bo jakaś temperatura zawsze jest.

    Odkręciłem kapturki od czujników i jest bakteria guzikowa i nie jest zafoliowana
    to czemu ten syfilis niczego nie pokazuje ?

    No i te skróty w menu 6 i 7
    muszę poszukac szyfranta