-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!spamtrap.chmurka.net!g
ophi
From: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy automatem można jechać "na luzie" ?.
Date: Mon, 2 Aug 2010 18:15:19 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Lines: 11
Message-ID: <g...@n...chmurka.net>
References: <4c516fb3$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
<i2rse6$lel$1@inews.gazeta.pl> <4c5176e2$1@news.home.net.pl>
<4c5185df$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<4c51a724$0$2605$65785112@news.neostrada.pl>
<i2sa3h$pkq$1@news.vectranet.pl>
<4c528ad8$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: usenet#chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Aug 2010 18:15:19 +0000 (UTC)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
X-Face: cH9M7E&=}hx;:1xh~O-@_W%(+nYCoNx6[gzClaf{{5#M@%v@D@3#5[=yv>XO\D?39"SsA~%
:>dyB~`d?;hdxK-'g3?"Mz/4%[j@_MMe8:8B=EUYkc#nqxy<vvbc(@~@|ML,jK%C;z3)gKyR:,QBb3
9PPzM74c>y{6"X`:)D*<j-,~_L`IYzr)@RG_dn
X-Composer: nano
X-User-Uptime: 802250108 seconds
X-Hackerkey: v4sw7CHPSU$hw8ln4pr8OP$ck4$ma6u7LNS$w2Cm4g/l8D$i5e5t4Xb5en8$aIs0r1
p0/0g4/5CHO http://www.hackerkey.com/
User-Agent: tin/1.9.3-20080506 ("Dalintober") (UNIX) (Linux/2.6.26.3-avenger (i686))
X-Geek-Code: v3.1 G d- s:++ a- C++++$ UBL++++$ P+ L++++$ !E !W++ N++ o? K--? !w !O M?
!V PS+++ PE++ Y++ PGP++ !t !5 X+ !R tv-- b- DI D+ G e h r++ y?**
X-Comment-To: "P_ablo" <o...@o...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2301136
[ ukryj nagłówki ]P_ablo <o...@o...pl> wrote:
> Holowanie na dluzsza mete przy niepracujacym silniku na N jest szkodliwe z
> tego wzgledu, ze konwertor nie generuje cisnienia i skrzynia nie jest
> smarowana.
To co wtedy robić, trzymać sprzęgło?
--
Siena 1.6 HL & GSX 750F
PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.10 09:39 Mariusz Chwalba
- 03.08.10 10:39 Sergiusz Rozanski
- 03.08.10 10:49 kamil
- 03.08.10 12:58 kamil
- 03.08.10 20:04 J.F.
- 03.08.10 23:24 Pszemol
- 04.08.10 00:05 J.F.
- 04.08.10 16:32 Pszemol
- 04.08.10 20:52 monse1
- 06.08.10 04:40 Adam Wysocki
- 06.08.10 13:17 Sergiusz Rozanski
- 08.08.10 01:37 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-10-01 Ciekawa mapka z BTS-ami
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-09-30 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Lead SAP PP Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-09-30 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-09-30 Zbrodzień Ziobro zatrzymany na płycie lotnika międzynarodowego bo PRZYLECIAŁ do RP3 zostać "nielegalne doprowadzony"
- 2025-09-30 Warszawa => Starszy Konsultant SAP - obszar PP <=
- 2025-09-29 (Nie)typowy problem z elektrykiem
- 2025-09-29 Awaria
- 2025-09-29 Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- 2025-09-29 Białystok => Programista Delphi <=
- 2025-09-29 Białystok => Delphi Programmer <=