-
Data: 2010-08-04 00:05:52
Temat: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 3 Aug 2010 16:24:16 -0500, Pszemol wrote:
>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>> Mysle ze ani razu - nie oplacaloby sie naprawiac tego zlomu i nie
>> trafilyby do kolekcji - te dojechaly bezpiecznie do warsztatu, wiec
>> wczesniejsze tysiace kilometrow tez przejechaly bezpiecznie :-)
>Nie każda kraksa dyskwalifikuje auto z drogi...
>A w pewnym wieku już się niczego nie naprawia tylko jeździ poobijanym.
>Wyciągasz niewłasciwe wnioski.
To widac niegrozne mniej niz stluczki byly :-)
>> I zapewne hamowaly znacznie lepiej niz przepis nakazuje, bo przepis
>> jest bardzo tolerancyjny. Bo grubosc tarcz sie tak wprost nie przenosi
>> na dlugosc drogi hamowania.
>
>I tu się mylisz. Grubość tarczy wpływać będzie bardzo, choćby ze względu
>na szybkość jej nagrzewania się i zdolność odprowadzania ciepła...
Zdolnosc odprowadzania to maja moze nawet wieksza niz fabrycznie nowe.
>Tarcze wyrobione aż do przegródek będą mieć zmniejszoną wypadkową
>powierzchnię tarcia a co za tym idzie znacznie wydłużoną droge hamowania.
To beda jak nacinane sportowe :-P
Odkad to powierzchnia wplywa na sile tarcia ?
No coz, moze i masz racje ze przy ostrym hamowaniu z wiekszej
predkosci zacznie sie fading ..
>> W sumie to bardziej bym sie bal urwania tarczy przy takim zuzyciu,
>> albo wypadniecia klockow. No ale tu tarcze maja 2 mm w ogole,
>> a nie 2 mm mniej niz wymagane fabrycznie 20 :-)
>Generalnie rzecz biorąc bałbym się z Tobą w aucie jechać znając
>twoją filozofię z jaką podchodzisz do napraw i przeglądów.
Na szczescie ja sie nie boje i moje auta tez sie nie boja :-)
no i tarcze jeszcze nie maja 2mm, tylko pare razy wiecej :-)
No dobra, poczekamy zobaczymy - w scierce ogladalem hamulce co pol
roku, teraz nie sciagalem kol od dwoch lat ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.10 16:32 Pszemol
- 04.08.10 20:52 monse1
- 06.08.10 04:40 Adam Wysocki
- 06.08.10 13:17 Sergiusz Rozanski
- 08.08.10 01:37 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Serwis Kii w Warszawie
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
Najnowsze wątki
- 2025-11-14 "Partia rządzi, partia radzi. Partia nigdy cię nie zdradzi..."
- 2025-11-14 Czyja PRAWNA wina: Ukraina zestrzeliła ruski pocisk Iskander na ambasadę Azerbejdżanu
- 2025-11-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-11-14 Myślenice => Specjalista ds. kontrolingu <=
- 2025-11-14 Warszawa => Fullstack PHP Developer <=
- 2025-11-14 Warszawa => Mid/Senior IT Recruiter <=
- 2025-11-14 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-11-14 zagadka pneumatyczna
- 2025-11-14 Serwis Kii w Warszawie
- 2025-11-14 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Consultant
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultant
- 2025-11-14 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-14 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-14 Zabójstwo dzika




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei