    From: "szmergiel" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
    Date: Sat, 14 Mar 2009 18:37:03 +0100

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gpgjqe$lmj$1@inews.gazeta.pl...

    > ile lat miał ten diagnosta? 70?

    Tak , to stary pryk. Jak mnie zaczol jebac o nr na blotniku to zdebialem.
    Powidzialem mu ze chyba zatrzymal sie na etapie zeszlego wieku. Zaczol mnie
    wyzywac, kurwami rzucac. W poniedzialek pogadam z jego szefem, jak jego
    pracownik traktuje klientow. Zarzadalem zwrotu kasy za przeglad. Babka w
    kasie do niego zdzwonila a on jej powiedzil ze przecieziesz przeglad sie
    odbyl i pojazd go nie przeszedl. Tylko, że cytuje: jesli wynik badania
    negatywny - w zaświadczeniu wpisuje się stwierdzone usterki, z tym że
    jeżeli:

    1. nie stwarzają one bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ruchu
    drogowego lub środowiska - w zaświadczeniu wypełnia się rubrykę "dopuszczony
    do ruchu warunkowo", wpisujšc w niektórych przypadkach niezbędne
    ograniczenia, w szczególno?ci zakaz: przewozu pasażerów, ładunków,
    cišgnięcia przyczepy, jazdy w okresie od zmierzchu do ?witu oraz podczas
    zmniejszonej widoczno?ci, oraz okres warunkowego dopuszczenia, niezbędny do
    usunięcia usterek, jednak nie dłuższy niż siedem dni, pojade do urzedu
    komunikaci, zrobie wszytko zeby chuja

    A mi ten chuj nic nie wypisal , nie dostalem dopuszczenia tymczasowgo, nie
    zatrzymal mi dowodu, zadnego dokumentu nie mam ani ja, ani on w swoje knidze
    ze obyl sie przeglad!
    W poniedzialek bede rzadal zwrot pieniedzy i przeprosin

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro