  • Data: 2009-03-15 15:12:36
    Temat: Re: Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gpj4vu$sps$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > (ciach)
    > Ale Ty tak na powaznie?
    > Bo na pl.misc.samochody tez opisujesz podobny problem. Albo masz pecha
    > albo trollujesz.
    > A moze Ty sie pod kogos podszywasz??
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/bro
    wse_frm/thread/5f4e0da0f590ce28#

    Tak, na samochody tez napisalem. Bo ten sam chuj 3 miesace temu robil
    problemy mojej dziewczynie o jakis cerytfika na przciemnione szyby w
    samochodzie. Chcialem sie dowiedzeic jak to jest z tym certyfikatem bo dla
    mnie nastepna oczywsta bzdura. Poprostu wtedy pomyslem, ze to jakis idiota i
    zapomnialem, a teraz przydazyl mi sie kolejny przypadek gdzie ten facet
    wykazal sie brakiem kompetencjii nieznajomoscia przepisow. Własnie pisze
    pismo do starosty o przpreprowadzenie kontroli w tej stacji i ewentualne
    cofniecie uprawnien temu diagnoscie. Dlatego tez pomyslem jeszcze o tych
    szybach w samochodze zeby to tez ując.

    pozdro
    KTM 640 Enduro
    Krosno Odrzańskie/Szczecin