eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >? › Re: Czy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >?
  • Data: 2023-02-08 11:20:24
    Temat: Re: Czy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 7 lutego 2023 o 21:23:17 UTC+1 pueblo napisał(a):
> [...]
    Cel jest zależny od instytucji(np. szkoły), która organizuje zbiórkę.

    > Zaczepiłem ostatnio gościa co wygarniał te nakrętki z pojemnika w
    > kształcie serca. Powiedział, że to po prostu na tyle cenny surowiec, że
    > im się opłaca - robią z tego pojemniki na śmieci. Pomijam fakt, że
    > jeszcze to muszą segregować na tworzywa.

    A ten koleś wygarniał je z tego pojemnika "legalnie" czy jumał?
    Bo widziałem jakiś czas temu taką ekipę, co wyciągała różne ciekawostki
    z tych czerwonych pojemników na elektrośmieci - wajcha nie przeszkadzała
    uzbrojeni byli w różne przyrządy do wyciągania, bardzo kreatywnie wykonane ze śmieci,
    koszty trzeba redukować.
    A biznes zapewne się opłacał, bo podjeżdżali pod te kosze samochodem.

    Z segregacją na tworzywa to bym nie demonizował, skoro robią z tego pojemniki na
    śmieci.
    Jakby mieli robić nakrętki, to może by to miało znaczenie.
    Widać nakrętki robią ze "świeżego" surowca.