    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy ja napisałem w ofercie że to oryginał?
    Date: Sun, 12 Jul 2020 13:50:24 +0200

    On 11.07.2020 13:54, heby wrote:

    > Jeśli chcesz kupić, niekoniecznie oryginalą, ale dobrą, to czasami na
    > allegro pojawiają się wersje już przeprogramowane na chealicharger. A
    > majac ten soft na pokładzie można w łatwy sposób ją skalibrować
    > multimetrem.

    Nie znam tego softu, zakładam że tak jak z OpenWrt to po prostu soft
    rozszerzający możliwości kompatybilnych ładowarek?

    Patrzyłem za innymi ładowarkami np. SkyRC, ale po menu które wyświetla
    się na ekranach wygląda jakby soft był tam ten sam lub niemal ten sam, a
    ładowarki różnią się tylko mocą czy możliwością ładowania kilku pakietów
    na raz.

    Nie jestem przekonany co do Imax B6 po tym "klonie" co dostałem. Czy do
    200zł coś sensownego do ładowania jednego akumulatora / pakietu
    jednocześnie, dostanę? Moc 80W jest dla mnie wystarczająca. Bardziej
    zależy mi na uniwersalności tej ładowarki niż jej osiągasz w szybkości
    ładowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz