eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ? › Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    From: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    Date: Tue, 6 Jun 2023 16:48:53 +0200

    a a <m...@g...com> napisał(a):
    > Yes yes yes
    > znalazłem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > 15 urządzeń jednocześnie, kolejny użytkownik może skorzystać ze złącza
    > Micro USB.

    Bardzo enigmatycznie napisane. Nie mogę znaleźć informacji o używaniu tego
    złącza, jedynie kopiuj-wklej tego zdania.

    > Czyli można ustawić w sofcie, że to 1.użytkownik może skorzystać ze
    > złącza Micro USB i Mobile WiFi router uzyskuje funkcjonalność
    > modemu USB
    > Dla testów musze kupić router mikrotik, który może udostępnić 16 adresów
    > wifi
    > i 15 połączyc z Mobile router wifi
    > wtedy powinien się uaktywnić port Micro USB w funkcji modemu

    Komputer zacznie wykrywać urządzenie dopiero, jak podepnie się do niego 15
    klientów WiFi? Bardzo dziwne. Po co komuś taka głupia funkcja? Wychodzi na
    to, że musisz kupić drugie urządzenie, żeby w tym pierwszym zaczęło coś
    działać.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/