eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ? › Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
  • Data: 2023-06-07 03:06:18
    Temat: Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Wszystko cacy, ale albo te miliony Mobilnych Routerów WiFi 4G LTE mają
    > europejską homologację i zgodnie z Interoperability Act, oferują funkcję
    > modemu USB w standardzie i z menu i zgodnie z instrukcją, albo nie
    > oferują, czyli utraciły homologację, bo jej nigdy nie miały i podlegają
    > utylizacji i wycofaniu z obrotu handlowego.

    No to pewnie oferują. Tylko coś masz źle. Trzeba zdiagnozować.

    > Dodatkowo ten wymóg homologacyjny wynika z mocy prawa, gdyż 1 użytkownik
    > na 1000 wykazuje alergię na mikrofale generowane przez WiFi ( Microwaves
    > Hypersensitivity Syndrome)

    A na LTE nie (choć zależy jeszcze w jakim paśmie, bo jest kilka)?

    > Jeden ze znajomych ma raka na nosie i urósł mu na końcu nosa
    > pomarszczony kartofel.

    Zdarza się. A potrafisz wskazać mechani... a zresztą...

    > W Turzy Śląskiej 20 mieszkanców zmarło na raka mikrofalowego, mieszkając
    > w pobliżu nadajnika komórkowego dużej mocy.

    Do sprzedawcy się zwróć. Reklamację złóż, że od modemu kartofel ci na
    nosie urósł.

    Ja bym taką uznał.

    > Zatem Brókselka powinna promować rozwiązania technologiczne, chroniące
    > zdrowie Europejczyków i np. zakaz używania WiFi w blokach, domach
    > wielorodzinnych, aby smartfon nie wykrywał przez ścianę 20 aktywnych
    > urządzeń WiFi przez ścianę, aktywnych całą dobę i 30/365

    Folią aluminiową trzeba mieszkanie wytapetować. Albo ołowiem.

    Żeby nie było -- też nie jestem za tym, żeby WiFi było włączone, jak nie
    jest wykorzystywane, ale z innych powodów niż ty. Tylko ja po prostu sobie
    modem na USB kupiłem. Bardzo wygodny, bo jest widoczny jako interfejs
    Ethernet, więc odpada cudaczenie z wvdial i innymi wynalazkami. Nie gadasz
    z nim jak z modemem, tylko pobierasz adres po DHCP i wchodzisz na stronę
    konfiguracyjną hostowaną na jego IP.

    ZTE MF833U1 się nazywa. 149 zł kosztował. Zadowolony jestem. Tylko nie
    patrz na częstotliwości pracy, bo kartofel zzielenieje.

    --
    Pewna położna została zwolniona z pracy. Bawiła się na porodówce
    telefonem i miała 20 nieodebranych.