    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
    Date: Sat, 3 Feb 2024 13:08:27 +0100

    > Oj chyba jest więcej różnic. To Twoje zdjęcie obrabiane PTGui ma 168Mpix
    > rozdzielczości. Ma wyraźnie więcej szczegółów niż to z wewnętrznego
    > softu, które ma 34Mpix. Nb. czy te 34Mpix to standardowa rozdzielczość
    > przy tym wewnętrznym sofcie dla mini 3 pro? Nie powinno to być czasami
    > 78Mpix?

    Przepraszam, odpowiadam z poślizgiem - 34 Mpix to standardowa
    rozdzielczość i nie ma opcji jej zmiany. A dlaczego miałoby być 78 Mpix?

    W międzyczasie wyczytałem na forum DJI, że faktycznie Mini 3 Pro
    zostawia niewielki kawałek na górze, więc jego oprogramowanie po prostu
    klonuje coś.

    Muszę wypróbować jakieś programy do składania panoram, bo dziwią mnie
    błędy, jakby paralaksy, ale nie powinny w takich warunkach powstawać.
    PTGui co prawda błądził jeszcze bardziej, niż wewnętrzny soft DJI, ale
    nie miałem okazji pobawić się nim dłużej.