    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy n6300 pojdzie z 4GB i jaka SD daja w Plusie?
    Date: Thu, 12 Mar 2009 13:19:34 +0100

    On Thu, 12 Mar 2009 13:00:22 +0100, michaça <t...@p...pl> wrote:

    >OK nie bede sie klocil - dane mam z malo wiarygodnych stron internetowych typu
    >fora , wikipedie - miejsca gdzia kazdy moze napisac dowolna bzdure wyssana z palca

    Zerknij tu:
    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PLATINUM+SD+4
    GB
    To tylko przykład. To akurat 4GB karata SD Platinum ale robi/robił
    takie Transcend i parę innych mniejszych firm.

    Niestety można sie czasmi naciąć bo mimo ze karat SDHC to często ma
    tylko logo SD. Tak jest np. z 4GB microSD Mu-41 Nokii. Niby jest SD a
    po włożeniu do urządzneia nei działa bo to SDHC.

    Zdrówko\