  • Data: 2024-03-17 19:31:03
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.03.2024 13:06, pytajacy wrote:
    > Że np. nie muszę rozkręcać połowy pralki. Poprzednią pralkę miałem
    > Polar-a i wytrzymała 13 lat. Jedyną jej usterką była potrzeba
    > kilkukrotnej wymiany kondensatora do silnika potrzebnego do wirowania.
    > Wymiana kondensatora była łatwa ponieważ obracałem pralkę i był przy
    > zewnętrznej krawędzi więc nic nie musiałem rozkręcać. Ale na koniec jej
    > życia jak nie pomogła wymiana kondensatora to kupiłem nową bo
    > stwierdziłem że po 13 latach nie warto się doktoryzować.

    Haha! Gdyby u mnie chodziło o kondensator, to z pewnością miałbym już
    nową pralkę. Chociażby dlatego że nie miałbym pojęcia, że przyczyną jest
    kondensator ;-)

    > Samochodu nie naprawiam, ponieważ nie mam gdzie i nie mam na to ochoty. Naprawiam
    samochód u uczciwego mechanika.

    U mnie w rodzinie od strony żony, jak nie umiesz naprawić samochodu,
    zbić altany w ogrodzie czy uwędzić szynek, to krzywo patrzą. Żeby wkupić
    się w łaski, trzeba się szybko uczyć.

    > Jedynie co robię to za każdym razem nastawiam wirowanie na 800 aby zbyt szybko nie
    zajeździć łożysk (max i domyślne jej obroty wirowania to 1200).

    Temperatury 60C też nie przekraczamy.

    > Kobiety mają atechniczne podejście do rzeczywistości.

    Eee, tam gdzie to one muszą naprawić np. kupić nowe garnki, to już
    uważają żeby nie rysować metalowym po dnie czy patelni ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz