  • Data: 2023-03-14 22:27:25
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2023 o 22:10, pueblo pisze:

    > Jeśli ktoś coś tam myślał, to zgaduję, że powstał taki problem, że nie
    > da się namalować linii prostokątnej za torem i przed sygnalizatorem tak,
    > żeby nie zlewała się z trójkątną i żeby zostało wystarczająco dużo
    > miejsca między światłami i torami.

    I tu pokawia się zalet SORO - wtedy nie byłoby linii trójkątnej - teraz
    dochodzę do wniosku, że dlatego "warszawskie ronda" są oznakowane jako
    ronda. Natomiast stawianie linni z tójkątu bez znaku jest błędem.

    > J.w. myślę, że to 2w1 - inaczej byłby to drugi formalny błąd na tym
    > skrzyżowaniu.

    Skoro pierwszy to czemu nie drugi? Jakby miało być jak piszesz, to
    sygnalizator też powinien być przed torami.

    tu masz następny kwiatek - powinny być trójkąty:

    https://www.google.com/maps/@54.4157999,18.5865596,3
    a,75y,216.99h,55.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1skP9EFqGbNFM
    I0AHJC2HgJw!2e0!7i16384!8i8192

    Tu brakuje znaku (jest z tyłu)

    https://www.google.com/maps/@54.4162996,18.5876439,3
    a,75y,255.17h,91.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdArb9O_ec4B
    gU3sqQIQuFw!2e0!7i16384!8i8192

    Tu masz przekręcony znak - pewni wandale obruciły

    https://www.google.com/maps/@54.4162769,18.5874583,3
    a,29.9y,193.89h,91.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_G3u7PUPq
    78QE6tqhV-upg!2e0!7i16384!8i8192

    Sygnalizator dla rowerów po niewłaściwej stonie

    https://www.google.com/maps/@54.4162292,18.5873383,3
    a,31.5y,320.11h,85.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNUwSbI1h7n
    6V6ThNcQuFzA!2e0!7i16384!8i8192

    https://www.google.com/maps/@54.4162292,18.5873383,3
    a,31.5y,179.63h,86.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNUwSbI1h7
    n6V6ThNcQuFzA!2e0!7i16384!8i8192

    Ogólnie to jakby się przyjrzeć to pwienie więcej jest źle niż dobrze.

    > No i wierzę, że ciężko o tak durnego kulsona, który by się
    > czepiał, że ktoś na czerwonym stanął za torami.

    Hmmm... wpadnij na pl.soc.prawo;) Jest tam pewnien kulson - poczytasz to
    zdecydujesz;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!