  • Data: 2023-03-14 22:10:54
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-14 o 21:34, Shrek pisze:

    > Chyba linia nie musi, za to jak jest to powinien być znak do którego się
    > odnosi - a znak jest jedną jednię i torowisko wcześniej.

    -zatrzymania/k1026/a69167/

    > Tak by wychodziło, ale czy o to chodziło projektantowi to pozostanie
    > zagadką - tak samo jak linia z tójkątów.

    Jeśli ktoś coś tam myślał, to zgaduję, że powstał taki problem, że nie
    da się namalować linii prostokątnej za torem i przed sygnalizatorem tak,
    żeby nie zlewała się z trójkątną i żeby zostało wystarczająco dużo
    miejsca między światłami i torami. Temu walneli jedną prostokątną 2w1
    przed torem.

    > Bo prawdopodobnie właśnie torów się tyczy. A sygnalizator bez linii -
    > masz się zatrzymać przed nim - skoro linii nie ma to gdzie ci pasuje.

    J.w. myślę, że to 2w1 - inaczej byłby to drugi formalny błąd na tym
    skrzyżowaniu. No i wierzę, że ciężko o tak durnego kulsona, który by się
    czepiał, że ktoś na czerwonym stanął za torami.