  • Data: 2020-10-13 19:50:06
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-10-2020 o 13:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup

    klienta-w-sprawie-s63-amg-za-1-000-000-zl-awantura-w
    /

    > Za dlugie i nie chce mi sie ogladac, ale ... ten leasing to od Mercedesa ?

    O ile pamiętam, to leasingodawcą i właścicielem samochodu jest spółka
    Mercedesa od leasingów.

    > Bo jak mamy producenta/sprzedawce M, leasingodawce L i klienta K,
    > to K ma placic L raty/czynsz, L ma dostarczyc samochod do jazdy,
    > a jak samochod przestanie jezdzic, to nie wiadomo co dalej.
    >
    > Szczegolnie, jesli np klient zepsul L drogi towar ...

    Ja zawsze byłem przekonany, że jak klient nie płaci rat, to
    leasingodawca zabiera swoją własność i koniec współpracy. Tu jak widać
    sprawa jest chyba bardziej skomplikowana i klient może stracić więcej
    niż kilka/kilkanaście już wpłaconych rat leasingowych.

    yabba