  • Data: 2020-10-14 08:23:46
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-10-2020 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Hmm, nowa octawia w 2014 roku?
    > W automacie, z silnikiem 2.0? A teraz 130? CZyli ceny skoczyły prawie
    > dwukrotnie przez 5 lat?

    Tak bym zakładał.
    Syn właśnie sprzedał (w cenie podobnej do tej Octavii Twojego znajomego)
    4 letniego focusa, z dieslem - jako nowy kosztował 60 tys.
    Octavia pewnie była droższa, ale nie dwa razy, raczej trochę.

    Sam się interesowałem (gdzieś w 2013 roku), Peugeotem 3008 w
    poprzedniej wersji - też kosztował ok 60 tys w podstawie z dieslem.
    Jak wyszedł nowy model, to już to było 90 tys i to z silnikiem benzynowy
    3 cylindrowym, a po face liftingu, właśnie podali, ze będzie startował
    od 114 tys.

    Tak nas łupią.