  • 1. Data: 2015-05-11 10:11:57
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: ArturBukowskiRusekWalbrzychDania <c...@o...pl>

    Heniek masz sluszna racje i kij w dupe tym wszystkim obroncom posranych kotow.
    Najlepiej kup trutke na szczury i wymieszaj ja z zarciem Ja stosowalem z tunczykiem w
    wodzie i zalatwilem tak juz nie jednego gnojka.Fakt troche sie mecza zanim zdechna
    ale tylko tak mozna miec spokoj od nich. Zycze powodzenia w polowaniu.

  • 2. Data: 2015-05-11 11:27:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2015 10:11, ArturBukowskiRusekWalbrzychDania pisze:
> [...]
    ale tylko tak mozna miec spokoj od nich. Zycze powodzenia w polowaniu.

    Chciałbym się z tobą spotkać, synu kurwy, i porozmawiać o twojej postawie.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 3. Data: 2015-05-18 12:20:36
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Chciałbym się z tobą spotkać, synu kurwy, i porozmawiać o twojej postawie.

    "Najbardziej lubię ten moment, gdy Artur dobrowolnie połyka tuńczyka
    z trutką."

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/