  • 1. Data: 2015-05-10 19:29:54
    Temat: dorobienie kluczyka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kupując VW GOLF dostałem dwa kluczyki, oryginalny i jakiś dorabiany...
    myślałem, że oba są identyczne - po wyglądzie są identyczne...
    ale właśnie spróbowałem odpalić wóz kluczykiem dorabianym - i dupa...

    samochód zapala, a po chwili gaśnie migając lampką kluczyka na tablicy...

    pytanie jest takie: czy da się jednak jakoś dorobić kluczyk do tego
    samochodu? czy zrobią mi to w salonie VW? ile to może kosztować?

  • 2. Data: 2015-05-10 19:31:08
    Temat: Re: dorobienie kluczyka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a swoją drogą jak to działa?
    kluczyk jest cały z jednolitego metalu, a uchwyt z plastiku,
    gdzie tu siedzi jakiś kontroler?

  • 3. Data: 2015-05-10 19:31:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > kupując VW GOLF dostałem dwa kluczyki, oryginalny i jakiś dorabiany...
    \golf 4

  • 4. Data: 2015-05-10 19:36:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > a swoją drogą jak to działa?
    > kluczyk jest cały z jednolitego metalu, a uchwyt z plastiku,
    > gdzie tu siedzi jakiś kontroler?
    w uchwycie

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2015-05-10 20:11:24
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    > a swoją drogą jak to działa?
    > kluczyk jest cały z jednolitego metalu, a uchwyt z plastiku,
    > gdzie tu siedzi jakiś kontroler?

    W uchwycie kluczyka jest chip a przy stacyjce cewka immobilisera, która
    jednocześnie zasila chip i czyta z niego dane. Jak dane są ok,
    immobiliser pozwala odpalić, jak nie lub ich nie ma, masz taki efekt jak
    u Ciebie. Ten drugi kluczyk to właściwie sam grot, otworzysz nim drzwi
    np. w razie zatrzaśnięcia właściwych kluczyków w środku) ale silnika nie
    odpalisz. Są zakłady dorabiające kluczyki wraz z chipem bo w ASO pewnie
    będzie kosztować to chore pieniądze (choć nie zawadzi sprawdzić bo może
    akurat mają normalne ceny)

    Arkady

  • 6. Data: 2015-05-10 20:29:39
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > kupując VW GOLF dostałem dwa kluczyki, oryginalny i jakiś dorabiany...
    > myślałem, że oba są identyczne - po wyglądzie są identyczne...

    więc mogą być oryginalne
    Ojcu niedawno w octavii 1 wyprogramowały się immo w dwóch kuczykach,
    odpalał dzięki kodowi z jakiejś plakietki dołączonej do kluczyków. Po
    kilku takich odpaleniach auto już odpala normalnie

    Łukasz

  • 7. Data: 2015-05-10 22:30:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

> [...]
    >
    > pytanie jest takie: czy da się jednak jakoś dorobić kluczyk do tego
    > samochodu? czy zrobią mi to w salonie VW? ile to może kosztować?

    W kluczyku masz immo - wydłub i przyklej w samochodzie.

  • 8. Data: 2015-05-11 20:14:04
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    wiadomości news:XnsA496E22BCBDC6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > W kluczyku masz immo - wydłub i przyklej w samochodzie.

    Chyba, że ma kartę z PIN do dezaktywacji immobilizera.

  • 9. Data: 2015-05-11 21:40:21
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-11 o 20:14, nom pisze:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:XnsA496E22BCBDC6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Chyba, że ma kartę z PIN do dezaktywacji immobilizera.

    według instrukcji ta karta dezaktywuje immo jednorazowo, ale faktycznie
    ojcu albo zaczęły kluczyki działać, albo wyłączył się na stałe

    Łukasz

  • 10. Data: 2015-05-13 09:07:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > pytanie jest takie: czy da się jednak jakoś dorobić kluczyk do tego
    > samochodu? czy zrobią mi to w salonie VW? ile to może kosztować?

    Obstawiam że masz tam 1.9tedeji więc pojedź do kogoś żeby Ci immo
    wyłączył, narobiło się ostatnio dzieciaków co za ramke fajek to robią
    albo jak już kolega wcześniej wspomniał rozbierz ori kluczyk, wyjmij z
    niego transponder (taka szklana rureczka) tylko uważaj bo to kurewsko
    kruche i przyklej gdzieś w okolicy stacyjki.

    Na myśl pewnie Ci przyjdzie, a co ze złodziejem - nie martw się taki
    fabryczny immo wydłuża mu czas kradzieży o jakieś 15s w stosunku do jego
    braku :) A druga sprawa kto teraz te parchy kradnie?

    Lewis