  • Data: 2022-01-17 11:15:56
    Temat: Re: Czym programować GALe?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.01.2022 23:36, heby wrote:

    > Cześć. MiniPRO+TL866 padł w zadaniu zaprogramowania GAL20V8 i ATF16v8.

    Inne układy programuje i czyta prawidłowo?
    Zaprogramowałem na TL866 całkiem sporo GALi, zarówno tych klasycznych,
    jak i bardziej współczesnych od Atmela. Nigdy nie miałem z tym żadnych
    problemów.

    Najbliżej opisywanych objawów byłem w sytuacji, gdy zapomniałem
    odznaczyć opcję "encrypt" - układ się programował i przechodził
    weryfikację, ale późniejsze próby odczytu zwracały bzdury (chyba waśnie
    sam jedynki). Jednak z tego co piszesz to nie tutaj leży przyczyna.