    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: DB9 - k?towe - do obudowy
    Date: Fri, 13 Mar 2009 11:34:18 +0100

    Rockk schrieb:

    > te gniazdo co znalaz^(3)em, to chialbym je kupic, nie wiem gdzie, te co mam
    > maja w^(3)snie wolny doste^p z ty^(3)u do drutów,
    >
    > W tej chwili sa montowane zwyk^(3)e wtyczki, prostopadle do szafy, do togo
    > dochodzi wtyczka, a tu juz wystarczy lekko zachaczyc i gniazdo wy^(3)amane,

    znaczy montujesz gniazda we wtyczki i te wtyczki montujesz do obudowy?
    Wygląda mi to na fuszerkę.
    Mi się jeszcze nie zdarzyło wyłamać gniazda z obudowy, urwać przewód
    tak, ale SUB-D używam w naprawdę narażonych miejscach (muszą być
    lekarzo-odporne) i nic. Często stosuję wtyczki metalowe i mocne kable,
    wtedy można ustrojstwo używać jako lasso ;-).
    Nie da się wymienić wtyczek na kątowe (z bocznym wyprowadzeniem kabla)?
    Masz zdjęcie twojego urządzenia?

    Waldek