  • 1. Data: 2009-03-12 22:35:12
    Temat: DB9 - kątowe - do obudowy
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    Szukam katowego gniazda db9 tylko takiego zeby można je było pzymocowac
    "równolegle" do obudowy. W tej chwili sa prostopadle i co chwile są wyłamują
    moglibyscie podpowiedziec czy takie cos jest, gdzie szukac ?

  • 2. Data: 2009-03-12 22:51:47
    Temat: Re: DB9 - kątowe - do obudowy
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

> [...]
    > wyłamują ...
    > moglibyscie podpowiedziec czy takie cos jest, gdzie szukac ?

    nie jestem pewien jak to od spodu wygląda, ale chyba szukam czgos takiego

    http://media.digikey.com/photos/Norcomp%20Photos/177
    -009-112-171(1).jpg

    podpowie ktos gdzie to kupic ?

  • 3. Data: 2009-03-12 23:09:19
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Rockk pisze:

    > http://media.digikey.com/photos/Norcomp%20Photos/177
    -009-112-171(1).jpg

    > podpowie ktos gdzie to kupic ?

    Poszukaj w tme.pl

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2009-03-13 08:09:26
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    > http://media.digikey.com/photos/Norcomp%20Photos/177
    -009-112-171(1).jpg

    > Poszukaj w tme.pl

    :-) nie zadawałbympytania jak bym tam nie sprawdził, niestety wszystkie
    kątowe mają do druku

  • 5. Data: 2009-03-13 09:04:26
    Temat: Re: DB9 - k?towe - do obudowy
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Rockk schrieb:
    -009-112-171(1).jpg

    > :-) nie zadawa^(3)bympytania jak bym tam nie sprawdzi^(3), niestety wszystkie
    > k?towe maj? do druku

    przecież to co masz na zdjęciu też jest do druku. Poza tym nie rozumiem
    problemu: jak masz na drutach to montujesz gniazdo do obudowy, a jak za
    słaba to podkładasz kawałek blachy i masz mocowanie. Albo dajesz gniazdo
    90 stopni przylutowane do małej płytki uniwersalnej i już masz
    międzymordzie dla drutów.

    Waldek

  • 6. Data: 2009-03-13 09:16:47
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

> [...]
    > słaba to podkładasz kawałek blachy i masz mocowanie. Albo dajesz gniazdo
    > 90 stopni przylutowane do małej płytki uniwersalnej i już masz

    o tym tez pomyslalem :-) tylko te do druku mają druty na zewnątrz,
    oczywiscie mozna to jakos zakleic(zasłonic), ale szukam moze jest gdzies
    dedykowana obudowa.

    pod uwagę biore tez przymocowanie małej obudowy(kostki) i pod spodem
    przymocowac zwykłe gniazdo.. ale jak mówilem w tym wypadku nie ma mowy o
    rzeźbieniu i szukam gotowca.

  • 7. Data: 2009-03-13 10:05:29
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Rockk schrieb:

    > o tym tez pomyslalem :-) tylko te do druku maj? druty na zewn?trz,
    > oczywiscie mozna to jakos zakleic(zas^(3)onic), ale szukam moze jest gdzies
    > dedykowana obudowa.
    >
    > pod uwage^ biore tez przymocowanie ma^(3)ej obudowy(kostki) i pod spodem
    > przymocowac zwyk^(3)e gniazdo.. ale jak mówilem w tym wypadku nie ma mowy o
    > rzeOEbieniu i szukam gotowca.

    przecież to gniazdo, które wynalazłeś nie ma drutów na zewnątrz. Mimo to
    jest to gniazdo do druku. Zresztą musisz takie gniazda wziąć do łapy, bo
    coponiektóre mają z tyłu wolny dostęp do drutów.
    Tylko dlaczego tak kombinujesz? Nie możesz wsadzić tego gniazda do obudowy?

    Waldek

  • 8. Data: 2009-03-13 10:16:27
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

> [...]
    > coponiektóre mają z tyłu wolny dostęp do drutów.
    > Tylko dlaczego tak kombinujesz? Nie możesz wsadzić tego gniazda do

    te gniazdo co znalazłem, to chialbym je kupic, nie wiem gdzie, te co mam
    maja włsnie wolny dostęp z tyłu do drutów,

    W tej chwili sa montowane zwykłe wtyczki, prostopadle do szafy, do togo
    dochodzi wtyczka, a tu juz wystarczy lekko zachaczyc i gniazdo wyłamane,

  • 9. Data: 2009-03-13 10:34:18
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Rockk schrieb:

    > te gniazdo co znalaz^(3)em, to chialbym je kupic, nie wiem gdzie, te co mam
    > maja w^(3)snie wolny doste^p z ty^(3)u do drutów,
    >
    > W tej chwili sa montowane zwyk^(3)e wtyczki, prostopadle do szafy, do togo
    > dochodzi wtyczka, a tu juz wystarczy lekko zachaczyc i gniazdo wy^(3)amane,

    znaczy montujesz gniazda we wtyczki i te wtyczki montujesz do obudowy?
    Wygląda mi to na fuszerkę.
    Mi się jeszcze nie zdarzyło wyłamać gniazda z obudowy, urwać przewód
    tak, ale SUB-D używam w naprawdę narażonych miejscach (muszą być
    lekarzo-odporne) i nic. Często stosuję wtyczki metalowe i mocne kable,
    wtedy można ustrojstwo używać jako lasso ;-).
    Nie da się wymienić wtyczek na kątowe (z bocznym wyprowadzeniem kabla)?
    Masz zdjęcie twojego urządzenia?

    Waldek

  • 10. Data: 2009-03-15 11:13:00
    Od: "kb" <...@...com>

    Użytkownik "Rockk" napisał w wiadomości

    > W tej chwili sa montowane zwykłe wtyczki, prostopadle do szafy, do togo
    > dochodzi wtyczka, a tu juz wystarczy lekko zachaczyc i gniazdo wyłamane,
    Witam
    Mialem ten sam problem wiec wymyslilem ze zamontuje gniazdo rj 11,
    na miekkim kabelku jest podejscie do urzadzenia,
    nic nie wypada, ciezko wylamac
    a zrobienie przejsciowki rs na rj to 2 min roboty.
    Pozdrawiam
    kb