  • Data: 2023-03-29 23:10:46
    Temat: Re: DCF77 i prognoza pogody
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ublic/articlemanual/a9

    > W tej instrukcji nigdzie nie ma napisane, że prognoza pogody pochodzi z
    > sygnału radiowego. Urządzenie samo ją tworzy na podstawie danych z
    > czujników i odpowiedniego algorytmu.

    Bym poparł tą tezę bo jest tam zewnętrzny zestaw czujników, który może
    sobie zbierać dane bezpośrednio. Wcześniej myślałem, ze to całkowicie
    wewnętrzne urządzenie.

    P.S.
    Grzegorzu, Ty jeszcze na OE lecisz? Linki źle łamie w cytacie :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>