    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 13 Apr 2023 17:57:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: DCF77 i prognoza pogody
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 13 April 2023 at 19:13:38 UTC+2, Arek wrote:
    > Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    > wiadomości news:6425d7aa$0$19603$6578...@news.neostrada.pl...

    > Po krótkim używaniu można powiedzieć, że prognoza jest z sufitu. Tzn.
    > pokazuje chmurki z deszczykiem, na dworze w ciągu kilku godzin
    > słońce, lekkie zachmurzenie. Albo słońce a w rzczywistości przelotne
    > deszcze. Może nie jest to wpadka na maksa typu słońce-ulewa jednak
    > chyba nie jest w stanie prawidłowo zaprognozować.
    > Z pogodą w okolicach Frankfurtu nie porónywałem...
    > Czas działa dobrze, nawet gdy nie wyświetla symbolu DCF (trzyma
> [...]
    Mam pytanko.
    Kupiłem domową, prostą stację pogodową z termometrem wewnętrznym i zewnętrznym, jako
    termopara na kabelku - kilka metrów.
    Ustawiłem datę, godzinę, pokazuje wilgotność 25% w domu, fazy księzyca, temperaturę
    23.0 C (oba czujniki w domu)

    ale pulsuje słoneczko od wielu dni, a kilka dni temu pokazywało deszcz.

    Jaki jest czujnik słoneczka czy deszczu (pewnie ciśnieniowy), bo dziś padało, a na
    wyświetlaczu ciągle słoneczko rozbłyska w pełni.

    Nie ma prodocenta, obudowa czarna, mieści się w dłoni
    i przyciski
    MODE
    C/F
    MAX/MIN ( ten do odczytu
    temp)

    i jeszcze jeden bez oznaczenia

    I na obudowie
    x SET
    a z drugiej strony: x ADJUST
    x SNOOZE

    Nie moge wykapować, dlaczego nie podaje deszczu, gdy pada ?

    Ciśnienie wyrównane z tym na dworze, bo od okien wieje

    Dałem 5zł, na jednego paluszka AAA
    Z tyłu jest jeszcze reset
    i pionowy otwór aby wstawić na spornik

    help help