  • Data: 2020-04-30 14:28:41
    Temat: Re: DELL Inspiron 5593 - USB Boot
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Adam napisał(a) w wiadomości: ...

    >Obraz nie może mieć "partycji" w tym znaczeniu.
    >Poza tym ważne też, aby nie mylić (ani utożsamiać) pojęć UEFI z GPT.
    >
    >Napęd startowy (czyli CD/DVD, pendrive, SD, HDD czy co tam się wtyknie)
    >musi mieć możliwość startu w UEFI.
    >
    >Nie mam teraz u siebie Della 5593, aby sprawdzić możliwość przestawienia
    >startu w tryb legacy.
    >Inspiron to (niestety) najbardziej podstawowa seria Della.

    Pisałem w tym wątku, że w Boot Option był napis
    Legacy Boot Mode not Supported
    https://zapodaj.net/4b11d04a7e06f.jpg.html

    >Poszukaj jeszcze w nim możliwości wyłączenia Secure i przełączenia w lagacy.

    Nie znalazłem opcji przełączenia w Legacy. Secure Boot wyłączyłem.

    >Mam w tej chwili dwa, może trzy modele della, tyle, że Latitude i chyba
    >Precision. Może wieczorem zobaczę, jak jest w nich.

    W latitude chyba ktoś pokazywał, że można.

    >Na początek spróbuj nagrać obraz na USB za pomocą Rufusa - bardzo dobry
    >program na początek.
    >Nieco opisu:
    >https://www.download.net.pl/jak-stworzyc-bootowalny
    -usb-z-windows-7-dla-uefi/n/4274/

    Jak się uda.
    Docelowo to chciałbym live odpalać z zewn DVD.

    >Jeśli Ci się uda przestawić w tryb legacy, to może się okazać, że to
    >samo urządzenie startowe będziesz widział dwa razy: raz dla trybu
    >legacy, a drugi raz dla UEFI.

    Arek