-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Date: Tue, 31 Jul 2012 22:37:09 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 132
Message-ID: <jv9flq$aas$1@inews.gazeta.pl>
References: <jv1q7d$jam$1@mx1.internetia.pl>
<10qc1lvgwpbgg$.1r5tmfn7ojbln$.dlg@40tude.net>
<jv6g2g$2hg$1@mx1.internetia.pl> <jv6iut$p9s$1@inews.gazeta.pl>
<jv6kv6$osc$1@mx1.internetia.pl> <jv6l2k$lp5$1@inews.gazeta.pl>
<jv8403$g85$1@mx1.internetia.pl> <jv88i1$89n$1@inews.gazeta.pl>
<jv89rh$s95$1@inews.gazeta.pl> <jv8o3d$s8o$1@inews.gazeta.pl>
<jv8s75$dg9$1@inews.gazeta.pl> <jv8uh4$pnk$1@inews.gazeta.pl>
<jv90i4$3gm$1@inews.gazeta.pl> <jv927h$p9v$1@inews.gazeta.pl>
<jv94pg$pe0$1@inews.gazeta.pl> <jv99tr$6ne$1@inews.gazeta.pl>
<jv9bmj$i0v$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: avn56.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1343767035 10588 83.27.47.56 (31 Jul 2012 20:37:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jul 2012 20:37:15 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <jv9bmj$i0v$1@inews.gazeta.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2461787
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2012-07-31 20:59, J.F pisze:
>> No bo tak: jest zjazd z gory. I sa trzy pasy - jeden w dol, dwa pod
>> gore.
>> I ten w dol jest oddzielony od tych w gore przerywana+ciagla.
>> Niebezpieczne miejsce ? No przyznaje ze niebezpieczne - bede sobie
>> chcial wyprzedzic, i sie wpakuje pod rozpedzone auto wyprzedzajace
>> z
>> przeciwka.
>> Ale przeciez nie ma obowiazku wyprzedzania w niebezpiecznej
>> sytuacji, a
>> wrecz jest zakaz.
>
>> No to wymalujmy podwojna ciagla. Jest bezpiecznie ? Jest. Tylko ze,
>> *,
>> jade sobie z gory, oba pasy z przeciwka puste, a musze jechac 60 za
>> ciezarowka, bo ona ciezka i boi sie rozpedzic.
>> Albo 30 za traktorem.
>Ale o co chodzi? Typowy układ i nie mam nic do niego.
Typowy. Ale mozna inaczej. To jak robimy - szybko czy bezpiecznie ?
Bo jak ktos jedzie 30 za traktorem, to juz jest super bezpiecznie :-)
I to jest wlasnie to gdzie moge byc zle zrozumiany - potencjalnie
niebezpiecznie, w praktyce calkiem bezpiecznie.
>> Przy czym za kazdym razem jak zjedzalem w dol, to potem wjezdzalem
>> pod
>> gore. I mozesz mi wierzyc ze zawsze srodkowym pasem i rozpedzony.
>> A
>> jednak zaden warszawiak z naprzeciwka mi nie wjechal na moj pas. To
>> jak
>> jest lepiej ?
>Litości - mi wjechał nie warszawiak, a lokales to patrząc po tym co
>wyprawiają co poniektórzy, to są to jednak lokalesi i przed nimi się
>ucieka.
Taka obserwacja - jak juz ktos cos niebezpiecznego na tej trasie
wyczynia, to ma blachy na W.
Ja to troche rozumiem - do przejechania jeszcze z 500km, nie mozna sie
op* :-)
>> A pas do wyprzedzania przerobili na lewoskret. Ci z boku
>> niewatpliwie
>> maja bezpieczniej. Ale nie przypominam sobie zeby mnie kiedys taki
>> zmusil do hamowania.
>Jasne - idzie "dekiel" (DKL) pasem do skrętu w lewo i ciągnie na
>dzika
>dalej. Wyprzedza do ostatniej parówki - mógłbym podrzucić parę scen
>z rejestratora, ale nie chce mi się tego zrzucać i nie do tego mi on
>służy.
Dawaj - zobaczymy, czy aby naprawde tak niebezpiecznie bylo.
O, jest material do dyskusji
http://www.youtube.com/watch?v=XKAmX4csr2c
>> Czy nie stal tam czasem ktos godzinami to nie wiem, kto by tam
>> patrzyl w
>> podporzadkowane. Za to wiem ze teraz jade 60-70, a nie 120 :-(
>Na 2+1 jedziesz 60-70? Średnio, chwilowo?
Jak ktos przerobil 2+1 na lewoskret to co sie dziwisz. Moge szybciej,
ale jak ten "dekiel" :-)
>120km/h to nawet nie wolno.
Ale mozna :-)
>>> Tak było niebezpiecznie i jest wyraźnie lepiej
>>> - nie tylko statystycznie.
>> czy statystycznie to nie wiesz.
>Odczuwam bezpośrednio i statystycznie jest ~30% lepiej.
Statystycznie jest 30% na calej trasie. Ile miejscami - nie wiadomo.
>Skoro
>twierdzisz, że gdzie indziej wiele nie zrobiono, to zdaje się
>efekt jest szczególnie widoczny na "Twoim" odcinku.
Postawiono FR. Duzo daje :-)
Poza tym nie wiem co tam zrobiono za Warszawa, pol trasy niewiadome
dla mnie.
>> Oni dostali drobne pieniadze na drobne dzialania. I polowe (no,
>> teraz ja
>> pisze a nie wiem) wydali na fotoradary. To znaczy na slupki, bo
>> fotoradaru tam nie uswiadczysz.
>Tych FR to prawie nie ma.
Ale slupki stoja, strasza i bezpieczenstwo zapewniaja.
>>> Skąd możesz wiedzieć, skoro nie jeździsz?
>> A jezdze. Nie mowie ze dla przyjemnosci, ale jezdze :-)
>> I tam sie stosunkowo niewiele zmienia - tzn sie juz troche
>> uskladalo,
>> ale przez 20 lat to by mogli wiecej zrobic :-)
>Znaczy zmieniło się, czy nie widzisz? Ja w sumie zbyt często nie
>jeżdżę, ale z miesiąca na miesiąc, z roku na rok różnicę na plus
>widzę.
Nastawiali ograniczen do Olesnicy
Obwodnice Sycowa zrobili, ale to juz dawno temu.
Obwodnice Olesnicy, w standardzie autostrady.
W Bralinie nastawiali barierek nie wiadomo po co. I jedne sprytne
swiatla, a moze dwa.
Przed Kepnem troche sie polepszylo, ale potem znow zepsuli.
Za Wieruszowem droge poszerzyli, ale to tez juz dawno, i przez wsie,
to tylko zeby FR straszyc, a tam ze 20km obszaru zabudowanego.
Obwodnica Szczercowa , ale to juz tez ma swoje lata, ostatnio tylko
ograniczen przybylo.
Troche wysepek dla pieszych.
A na gierkowce chyba nic.
Malo jak na 20 lat i jedna z glownych drog krajowych. Bardzo malo.
>> I to wszystko pozniej totalnie zepsuto :-(
>W mojej opinii niczego nie zepsuto, a to, że nie da się 120km/h
>jeździć
>na zwykłej krajówce...
A jeszcze niedawno sie dalo, wiec zepsuli, * jedne :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.12 23:11 Artur Maśląg
- 01.08.12 00:23 J.F.
- 01.08.12 13:55 Artur Maśląg
- 01.08.12 22:39 J.F.
- 03.08.12 10:02 Artur Maśląg
- 03.08.12 13:39 J.F
- 03.08.12 14:35 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=