-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe002.ams.xsnews.nl!ecngs!
feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!news
feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!n
ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 19 Jun 2015 09:01:53 +0200
From: twistedme <t...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF ciąg dalszy
References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<557ddd79$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<55817c20$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<55818750$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<55826a48$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<5582fa81$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
In-Reply-To: <2...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <5583be63$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
X-Trace: 1434697315 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2186 213.92.229.127:53510
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2956
X-Received-Body-CRC: 4143946176
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564721
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-06-19 o 08:47, p...@g...com pisze:
> --Byłem dzisiaj też u klienta niedaleko salonu opla i rozmawiałem z kierownikiem
serwisu i powiedział, że tak ma to właśnie być i, że gdyby tylko rosło, to znaczy, że
filtr nie działa prawidłowo. % zapełnienia ma się zmieniać dynamicznie, bo tak działa
regeneracja pasywna...
>
> nie bede sie upieral bo dpf info ma tylko odczyt w petli (bez logowania) ale warto
zeby ktos potwierdzil ta informacje ...
>
> --Póki, co kończę temat, bo już dostaję na głowę
>
To był komp KTS (?) pokazywał na żywo w czasie jazdy i wartość
procentowego zapełnienia DPF pływała w zależności od dodawania gazu, ale
przy dłuższej jeździe z jedną, nawet wysoką, prędkością (ok 120km/h)
stabilizowała się w miarę na poziomie ok np. 16%.
Wcześniej sprawdzałem wskazania dpf info z komputerem bosch, niestety na
postoju i to co pokazywał dpf info zgadzało się zawsze z odczytem z
kompa. Tak było 2 razy. Więc uznaję, że dpf info pokazuje prawidłowe
wartości, tzn. nic innego i nic po za tym, co przeczyta z ECU, tak jak
każdy inny komputer diagnostyczny (?).
> c.d.n
Wypluj te słowa :), mam przynajmniej nadzieję, że nie przed tym jak
dojadę nim przynajmniej do 200 tys. :)
>
> P.
Niestety tutaj jedynym wiarygodnym testem byłoby znalezienie w miarę
świadomego użytkownika takiego samego wozu, ze zaktualizowanym softem i
sprawdzenie równolegle kompem tych 2 aut. Napisałem na forum Captivy,
ale tam za bardzo nie ma ruchu. Jak będę miał chwilę, to zarejestruje
się na forum Antary.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.15 10:53 p...@g...com
- 24.11.16 21:09 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=