-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 28 Mar 2015 15:11:26 +0100
From: Trybun <i...@j...ru>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF i turbo
References: <mf3j7t$4f6$1@dont-email.me> <55156819$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
<mf4407$bg7$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <mf4407$bg7$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <5516b685$0$15664$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-106-206.play-internet.pl
X-Trace: 1427551877 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15664 5.173.106.206:1344
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558612
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-27 o 18:28, masti pisze:
> Trybun wrote:
>
>> W dniu 2015-03-27 o 13:42, masti pisze:
>>> tak na marginesie dyskusji o wypalaniu DFPa
>>>
>>> producenci twierdzą, ze to superważne, podobnie jak niewyłacznie silnika
>>> z trubo po pałowaniu. Gdyby tak było ty byłaby kontrolka czy wpis na
>>> wyślwietlaczu kompa o jednym i drugim, a nie ma.
>>>
>>> Psipadeg? Spiseg?
>>>
>>>
>> Jaki producent twierdzi że turbo należy schładzać przed wyłączeniem
>> silnika?? Tą głupotę wymyślił jakiś fantasta, a inni podchwytują.
>> Producentom chodziło nie o żadne schładzanie, a o to aby nie wyłączać
>> silnika bezpośrednio z wysokich obrotów, bo bo po takiej operacji
>> turbina jeszcze się kręci a smarowania już nie ma.
> i kontrolki też nie :)
>
Bo i taka kontrolka turbo to trochę bez sensu. Natomiast może dziwić to
że nie we wszystkich autach jest kontrolka DPF..
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.15 15:28 z
- 28.03.15 15:34 LEPEK
- 28.03.15 20:13 RadoslawF
- 28.03.15 21:59 Konfabulator
- 28.03.15 23:10 Tomasz Pyra
- 28.03.15 23:36 Adam
- 28.03.15 23:54 Marek
- 28.03.15 23:54 Marek
- 29.03.15 00:26 Tomasz Wójtowicz
- 30.03.15 09:10 Myjk
- 30.03.15 16:14 masti
- 30.03.15 16:37 Myjk
- 31.03.15 18:01 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-09-30 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Lead SAP PP Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-09-30 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-09-30 Zbrodzień Ziobro zatrzymany na płycie lotnika międzynarodowego bo PRZYLECIAŁ do RP3 zostać "nielegalne doprowadzony"
- 2025-09-30 Warszawa => Starszy Konsultant SAP - obszar PP <=
- 2025-09-29 (Nie)typowy problem z elektrykiem
- 2025-09-29 Awaria
- 2025-09-29 Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- 2025-09-29 Białystok => Programista Delphi <=
- 2025-09-29 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-09-29 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo