-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer01.am1!peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 24 May 2015 19:29:37 +0200
From: atm <...@v...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF przekręt
References: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
<556181b0$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<5561bacb$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5561ff75$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
<556204a1$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <556204a1$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 38
Message-ID: <55620a80$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1432488577 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2209 89.66.202.73:51642
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2000289154
X-Received-Bytes: 3223
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562864
[ ukryj nagłówki ]odpowiedzi producentow sa niezle:
Co jest największym problemem w kilkuletnich autach z takimi
jednostkami? Z jakimi awariami i usterkami spotykacie się najczęściej w
swojej pracy?
Dr hab. inż. Marek Brzeżański: Downsizing stwarza możliwości tworzenia
całej gamy silników przeznaczonych dla różnych typów pojazdów, przy
wykorzystaniu jednej koncepcji i tej samej linii produkcyjnej.
Zasadnicze elementy konstrukcyjne poszczególnych wersji silnika nie
różnią się wiele, natomiast istotne różnice dotyczą jakości
zastosowanych materiałów oraz systemu regulacji parametrów, w tym
szczególnie ciśnienia doładowania, faz rozrządu oraz oprogramowania
modułów sterujących. Istotne zmiany dotyczą także układu chłodzenia oraz
układu smarowania poszczególnych węzłów silnika. Producenci silników
najczęściej nie odnoszą się do zagadnień związanych z trwałością swojej
jednostki napędowej i gwarantują podobną trwałość wszystkich produktów.
W praktyce jednostki o większej mocy jednostkowej są bardziej podatne na
awarie, ponieważ są one bardziej wrażliwe, głównie na błędy
eksploatacyjne. Zdarzają się także awarie spowodowane innymi
przyczynami, ponieważ bardziej wysilony silnik zawiera wiele złożonych
rozwiązań konstrukcyjnych. W samochodach używanych wyposażonych w tego
typu jednostki na pierwszym miejscu wymieniłbym tu błędy w układach
elektronicznego sterowania oraz w pracy różnego typu czujników,
natomiast nie jest tajemnicą, że najbardziej czułym podzespołem jest
system doładowania oraz system oczyszczania spalin. Często występują też
problemy z układem zasilania, szczególnie w nowoczesnych silnikach
wysokoprężnych. Przyczyną tych problemów jest często niewłaściwa jakość
paliwa. Innego typu uszkodzenia mechaniczne zdarzają się znacznie
rzadziej, chociaż nadmierne zużycie układu korbowo-tłokowego też nie
jest rzadkością.
Fiat Auto Poland: brak odpowiedzi
General Motors Poland: tajemnica handlowa
http://www.biznescar.pl/node/396
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.15 09:40 Marek
- 25.05.15 13:21 J.F.
- 25.05.15 13:27 J.F.
- 25.05.15 17:55 Tomasz Wójtowicz
- 25.05.15 18:25 J.F.
- 25.05.15 18:34 atm
- 25.05.15 22:49 Tomasz Pyra
- 25.05.15 22:54 Tomasz Pyra
- 26.05.15 00:13 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 00:20 Tomasz Pyra
- 26.05.15 09:58 atm
- 26.05.15 10:44 mw
- 26.05.15 12:23 J.F.
- 26.05.15 13:52 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 14:17 atm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-20 Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- 2025-07-20 Tani zakup z ali?
- 2025-07-19 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-07-19 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-07-19 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-19 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-07-19 Warszawa => Specjalista wsparcia IT - analiza techniczna sprzętu IT <
- 2025-07-19 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-07-19 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-19 Skazany za zabójstwo a ofiara żyje
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=