    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DSG
    Date: Mon, 19 Apr 2021 16:42:19 +0200

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >mówię o fabrycznie nowym samochodzie którego parametry podałem i są
    >to parametry producenta

    >bo po prostu usiłuję się jakoś przekonać do zakupu DSG które w tym
    >przypadku kosztuje grosze drożej, skoro jeżdzi wolniej, skoro muszę
    >to serwisować i zmieniać olej filtr, manual jest bezawaryjny
    >bezobsługowy dożywotni przy moich przebiegach

    To jest ciekawe, bo jak pamietam , to publikowane osiagi samochodow z
    DSG byly bardzo podobne ... czemu nie ma sie co dziwic, bo i
    konstrukcja skrzyni bardzo podobna.

    A nawet ciut lepsze, bo wiadomo - komputer zmienia biegi optymalnie.

    Tylko wizja wymiany sprzegla mnie lekko przerazala, ale zdaje sie, ze
    ceny sa znosne.

    J.