eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDSG › Re: DSG
  • Data: 2021-04-20 14:25:08
    Temat: Re: DSG
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-04-19 o 14:53, Peter pisze:
    >
    >> Być może popełniono jakiś błąd przy swapie tego silnika? ;)
    >> BPNMSP :)
    >
    > mówię o fabrycznie nowym samochodzie którego parametry podałem i są to
    > parametry producenta
    >
    > bo po prostu usiłuję się jakoś przekonać do zakupu DSG które w tym
    > przypadku kosztuje grosze drożej, skoro jeżdzi wolniej, skoro muszę to
    > serwisować i zmieniać olej filtr, manual jest bezawaryjny bezobsługowy
    > dożywotni przy moich przebiegach

    Chodzi o wygodę i bezpieczeństwo. Ekonomia jest na drugim planie.
    A co do rozpędzania - w typowej jeździe automat jest szybszy, bo
    szybciej zmienia biegi. Do pomiarów przyspieszenia w manualu biegi
    zmienia się po sportowemu, żeby mieć lepszy wynik. Ale kto tak jeździ na
    co dzień? Przy dobrym starcie to i maluchem można pogonić niejedno auto...
    Ps. podobnie słabo wyglądają osiągi nowej Dacii Spring - do setki w
    ponad 19 sekund. Ale do 50 jest to ok. 6, w dodatku bez strat na zmianę
    biegów. Dziś jechałem równolegle z taką Dacią - musiałbym naprawdę
    przejść w tryb sport, żeby jej kroku dotrzymać, a pewnie jej kierowca
    nie usiłował się ze mną ścigać. Więc można teoretyzować i pisać o 0,4
    sek. gorzej do setki, ale czy naprawdę to ma takie znaczenie? Bardziej
    chyba jednak ekonomika i ew. moment napędowy.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: