-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.n
etnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.
highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
Subject: Re: DSG
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <607bdfa7$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<s5j595$dap$1$kolczan@news.chmurka.net>
<607d7d46$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Mon, 19 Apr 2021 17:55:55 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.7.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <607d7d46$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <607da80a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.160.205.83
X-Trace: 1618847754 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 522 95.160.205.83:52673
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1761
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693375
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.04.2021 o 14:53, Peter pisze:
> mówię o fabrycznie nowym samochodzie którego parametry podałem i są to
> parametry producenta
No trochę mało tych parametrów, bo na 99% samochód z DSG będzie cięższy
od tego ze skrzynią manualną. Choć to jakieś duże różnice nie będą.
Co to za samochód/model?
> bo po prostu usiłuję się jakoś przekonać do zakupu DSG które w tym
> przypadku kosztuje grosze drożej, skoro jeżdzi wolniej, skoro muszę to
> serwisować i zmieniać olej filtr, manual jest bezawaryjny bezobsługowy
> dożywotni przy moich przebiegach
To bierz manuala, choć podobno niektóre konfiguracje silników VAG w
parze z DSG spalają zauważalnie mniej paliwa niż ekwiwalent z ręczną
skrzynią.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.21 17:59 Shrek
- 20.04.21 07:19 Mirek Ptak
- 20.04.21 07:53 Cavallino
- 20.04.21 13:08 J.F.
- 20.04.21 14:25 T.
- 23.04.21 20:43 ąćęłńóśźż
- 23.04.21 21:52 Shrek
- 24.04.21 22:01 ąćęłńóśźż
- 24.04.21 23:56 Shrek
- 25.04.21 13:09 ąćęłńóśźż
- 25.04.21 14:49 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=