-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!50.7.236.98.M
ISMATCH!fdcspool5.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.co
m!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds
-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <607bdfa7$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<s5j595$dap$1$kolczan@news.chmurka.net>
<607d7d46$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<607da80a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<s5lo9k$vsg$1$kolczan@news.chmurka.net>
<s5lq8h$11f$3$Cav@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <s5lq8h$11f$3$Cav@news.chmurka.net>
Subject: Re: DSG
Date: Tue, 20 Apr 2021 13:08:28 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 16
Message-ID: <607eb62d$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1618916909 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 510 82.143.187.50:51937
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1862
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693406
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:s5lq8h$11f$3$C...@n...chmurka.net...
W dniu 20-04-2021 o 07:19, Mirek Ptak pisze:
>> Zerknąłem z ciekawości na Skodę i jestem trochę zadziwiony. Różnice
>> przy takich samych silnikach potrafią być w górę lub w dół w
>> zależności od modelu i pojemności.
>Czyli zapewne winny soft - gdzieniegdzie nie chciało się
>optymalizować, przenieśli go z innego modelu, wraz ze skrzynią i jak
>wyszło tak wyszło.
No chyba ze ... niedopasowanie silnika do przelozen skrzyni.
A zmieniac sie nie oplaca, bo po co inny model dla tych 0.5s ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.21 14:25 T.
- 23.04.21 20:43 ąćęłńóśźż
- 23.04.21 21:52 Shrek
- 24.04.21 22:01 ąćęłńóśźż
- 24.04.21 23:56 Shrek
- 25.04.21 13:09 ąćęłńóśźż
- 25.04.21 14:49 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=