eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDSG › Re: DSG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!50.7.236.18.M
    ISMATCH!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams
    1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: DSG
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <607bdfa7$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <s5j595$dap$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <607d7d46$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Tue, 20 Apr 2021 14:25:08 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <607d7d46$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210420-0, 20.04.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <607ec826$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.117.250
    X-Trace: 1618921510 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 83.31.117.250:56748
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2454
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693409
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-04-19 o 14:53, Peter pisze:
    >
    >> Być może popełniono jakiś błąd przy swapie tego silnika? ;)
    >> BPNMSP :)
    >
    > mówię o fabrycznie nowym samochodzie którego parametry podałem i są to
    > parametry producenta
    >
    > bo po prostu usiłuję się jakoś przekonać do zakupu DSG które w tym
    > przypadku kosztuje grosze drożej, skoro jeżdzi wolniej, skoro muszę to
    > serwisować i zmieniać olej filtr, manual jest bezawaryjny bezobsługowy
    > dożywotni przy moich przebiegach

    Chodzi o wygodę i bezpieczeństwo. Ekonomia jest na drugim planie.
    A co do rozpędzania - w typowej jeździe automat jest szybszy, bo
    szybciej zmienia biegi. Do pomiarów przyspieszenia w manualu biegi
    zmienia się po sportowemu, żeby mieć lepszy wynik. Ale kto tak jeździ na
    co dzień? Przy dobrym starcie to i maluchem można pogonić niejedno auto...
    Ps. podobnie słabo wyglądają osiągi nowej Dacii Spring - do setki w
    ponad 19 sekund. Ale do 50 jest to ok. 6, w dodatku bez strat na zmianę
    biegów. Dziś jechałem równolegle z taką Dacią - musiałbym naprawdę
    przejść w tryb sport, żeby jej kroku dotrzymać, a pewnie jej kierowca
    nie usiłował się ze mną ścigać. Więc można teoretyzować i pisać o 0,4
    sek. gorzej do setki, ale czy naprawdę to ma takie znaczenie? Bardziej
    chyba jednak ekonomika i ew. moment napędowy.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: