eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDSG 7/DQ200 › Re: DSG 7/DQ200
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feeder1.feed.usenet.farm!feed.us
    enet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!50.7.236.10.MISMATCH!news
    -out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!
    news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: DSG 7/DQ200
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <605f5688$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <607951c3$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <607c133c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <607c24ef$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sun, 18 Apr 2021 16:44:16 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <607c24ef$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <607c45bf$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.177.189
    X-Trace: 1618757055 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 526 95.160.177.189:41585
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1886
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693347
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 18.04.2021 o 14:24, Michal Jankowski pisze:

    > Nie chcesz wiedzieć, ile te silniczki palą w korku po wyłączeniu
    > start-stop.

    Raz, że tam gdzie mieszkam i głównie używam samochodu korków nie ma, a
    dwa, to rozrusznik i akumulator jakąś trwałość mają, za którą też trzeba
    dopłacić.

    > Nie wiem, jak ten van, ale 1.0TSI ma obroty luzem ok. 1000 i żre jak
    > smok.

    Też nie wiem, ale obroty jałowe to jakoś dużo paliwa nie potrzebują. Ale
    może właśnie dlatego są podwyższone obroty i dawka paliwa, bo trzeba
    podładować ciągle rozładowywany akumulator?

    > Dlatego ten start-stop w ogóle jest...

    Start-Stop jest po to, żeby samochód spełniał coraz to głupsze normy, a
    nie dlatego, że ktoś się martwi o portfel kierowców.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: