    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dacia Duster znane są już ceny
    Date: Fri, 12 Mar 2010 13:26:43 +0100

    On 2010-03-12 12:34:07 +0100, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > pozwole sie nie zgodzic, od, znaczy dolna cene za ktora juz mozna kupic,

    I proszę bardzo, Dacia oferuje taki samochód za 49 900 zł.
    Tzn. z napędem na 4 koła.
    Potem cena idzie do sześćdziesięciu paru tysięcy, ale idzie _od_ 49 900.

    <http://www.dacia.pl/media/duster/att00028638/AM10_D
    ST.pdf>

    > pominales za to inny znaczacy fakt
    > "Niniejsza oferta jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi
    > oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego." :)

    ???
    Podałem zapowiedź cenową, która zgadza się co do joty z cennikiem
    podanym na stronie Dacii.

    To, że sprzedwcy samochodów sprzedają zazwyczaj lepiej wyposażone
    samochody jest spowodwane tym, że klienci chcą płacić więcej za extra
    wyposażenie.
    Ale gdyby się uprzeć, to zgodnie z założeniem można kupić samochód za
    mniej niż 50 000.

    I dalej "od" nie oznacza "za", jak chciał (albo jak rozumie) krzysiek82.

    :-)
    --
    Bydlę