  • 1. Data: 2010-03-12 10:52:28
    Temat: Dacia Duster znane są już ceny
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    jako, że auto cieszy się sporym zainteresowaniem, informuje, że znane
    już są oficjalne ceny i nie są tak niskie jak zapowiadano.

    Wersja która mnie interesuje z napędem na przód, diesle, klima, felgi
    stalowe kosztuje 54,900zł a liczyłem, na coś w okolicy 50tyś albo trochę
    mniej ponieważ za 50tyś miał być już napęd 4x4.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-03-12 11:17:04
    Temat: Re: Dacia Duster znane są już ceny
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Wersja która mnie interesuje z napędem na przód, diesle, klima, felgi
    > stalowe kosztuje 54,900zł a liczyłem, na coś w okolicy 50tyś albo trochę
    > mniej ponieważ za 50tyś miał być już napęd 4x4.

    z wygladu nawe niekulawo, szkoda tylko ze ich strona jest tak uboga w
    informacje, zadnej specyfikacji, zdjec srodka, jedynie cennik katalogowy,
    ktory zeznaje, ze za tyle to mozna miec wersje laureate, benzyna 4x4

  • 3. Data: 2010-03-12 12:19:00
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 10:52:28 +0100, krzysiek82 <s...@u...pl> said:

    > liczyłem, na coś w okolicy 50tyś albo trochę mniej ponieważ za 50tyś
    > miał być już napęd 4x4.

    1. tys. nie tyś.

    2.

    "Duster, jako szósty model z gamy Dacia i jednocześnie pierwszy
    samochód terenowy tej marki, w kwietniu oficjalnie zadebiutuje w
    Polsce. Solidne i niezawodne auto będzie dostępne już od 39 900 zł w
    wersji 4x2 oraz od 49 900 zł w wersji 4x4."

    od nie znaczy za.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-03-12 12:34:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > od nie znaczy za.

    pozwole sie nie zgodzic, od, znaczy dolna cene za ktora juz mozna kupic,
    pominales za to inny znaczacy fakt
    "Niniejsza oferta jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w
    rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego." :)

  • 5. Data: 2010-03-12 13:26:43
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 12:34:07 +0100, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > pozwole sie nie zgodzic, od, znaczy dolna cene za ktora juz mozna kupic,

    I proszę bardzo, Dacia oferuje taki samochód za 49 900 zł.
    Tzn. z napędem na 4 koła.
    Potem cena idzie do sześćdziesięciu paru tysięcy, ale idzie _od_ 49 900.

    <http://www.dacia.pl/media/duster/att00028638/AM10_D
    ST.pdf>

    > pominales za to inny znaczacy fakt
    > "Niniejsza oferta jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi
    > oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego." :)

    ???
    Podałem zapowiedź cenową, która zgadza się co do joty z cennikiem
    podanym na stronie Dacii.

    To, że sprzedwcy samochodów sprzedają zazwyczaj lepiej wyposażone
    samochody jest spowodwane tym, że klienci chcą płacić więcej za extra
    wyposażenie.
    Ale gdyby się uprzeć, to zgodnie z założeniem można kupić samochód za
    mniej niż 50 000.

    I dalej "od" nie oznacza "za", jak chciał (albo jak rozumie) krzysiek82.

    :-)
    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-03-12 14:11:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > I proszę bardzo, Dacia oferuje taki samochód za 49 900 zł.
    > Tzn. z napędem na 4 koła.
    > Potem cena idzie do sześćdziesięciu paru tysięcy, ale idzie _od_ 49 900.

    no dokladnie, do tej pory wszystko sie zgadza

    > ???
    > Podałem zapowiedź cenową, która zgadza się co do joty z cennikiem podanym
    > na stronie Dacii.

    a przeczytales to co drobnym drukiem? ;)

    > To, że sprzedwcy samochodów sprzedają zazwyczaj lepiej wyposażone
    > samochody jest spowodwane tym, że klienci chcą płacić więcej za extra
    > wyposażenie.

    dokladnie tak, co nie zmienia faktu, ze za za=od mozna kupic samochod

    > I dalej "od" nie oznacza "za", jak chciał (albo jak rozumie) krzysiek82.

    i to juz jest blizsze prawdy ;)

  • 7. Data: 2010-03-12 14:55:08
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    .
    > Ale gdyby się uprzeć, to zgodnie z założeniem można kupić samochód za
    > mniej niż 50 000.

    Myślę, że nawet jak byś się uparł to takiej wersji za 49.900 nie kupisz bo
    fabryka takiej nie montuje.

  • 8. Data: 2010-03-12 21:03:02
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 14:11:06 +0100, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > a przeczytales to co drobnym drukiem? ;)

    Tak. Ale tu konfrontujemy zapowiedź (prawdziwą, jak się okazało) ceny
    _od_, z wyobrażeniem, że to będzie Funkiel Nówka Nieśmigana Pełen Wypas
    _za_.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-03-12 23:44:21
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 14:55:08 +0100, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > .
    >
    > Myślę, że nawet jak byś się uparł to takiej wersji za 49.900 nie kupisz bo
    > fabryka takiej nie montuje.

    Wyłóż 50 000 zł, a kupię.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-03-13 06:31:36
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > stalowe kosztuje 54,900zł a liczyłem, na coś w okolicy 50tyś albo trochę
    > mniej ponieważ za 50tyś miał być już napęd 4x4.

    10 tys dopłaty do klekota - ciekawe ile trzeba jeździć żeby to się opłacało
    :) Jestem ciekaw jak ten samochód wygląda na żywca - zwłaszcza w środku.

    --
    pozdrawiam
    kml