    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 21 Feb 2014 07:02:34 -0800 (PST)
    <8...@g...com>
    <2...@g...com>
    Subject: Re: David West: OOP is Dead
    From: firr <p...@g...com>

    > mozna własnie instancjonowac moduły (o czym pisalem wiele razy ), (chocby wczoraj,
    bo na takich instoncjonowanych modulach mozne zrobic rozna ciekaw rzeczy np jesli gra
    ma wiele screenów (np przygodówka) to napisac moduł Screen,

    > wyinstancjonowac go tyle razy ile screenow
    >
    > ma miec gra po czym zalozyc wyrazic polaczenia
    >
    > w runtime itp

    przy okazji pytanie czy 'dziedziczenie' takich modułów miałoby jakis sens - np jak
    sie robi moduł/encje screenu/okna/kontrolki i chce sie
    z tego zrobic jakas nadbudowana wersje screenu/okna/kontrolki.. moim zdaniem raczej
    widac
    ze splatanie nadbudowanej wersji z jakimis wywolaniami tej poprzedniej wersji (tak
    jak sie
    robi czesto w dziedziczeniu) moze byc
    glupie i ograniczajace, moze byc lepiej napisac
    odzielnie, a jesli juz chce sie splatac te
    wywolania (przyjmujemy ze chcemy zrobic grupe modulów robiacych podobne rzeczy) to
    mozna te
    zaleznosci zapewne zaprojektowac zaiste lepiej
    niz z ta sztuczka z dziedziczeniem (jak w mfc, ui iphona, androida, winform czy
    innych tam licznych
    tego typu bezsensach) - choc powiedzenie jak ja bym to zrobil w systemie modulowym
    wymagaloby ode mnie troche praktyki bo nie robilem poki co nigdy zestawu podobnych
    modułow)