eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDemontaż czujnika ABS › Re: Demontaż czujnika ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Thu, 25 Feb 2010 21:49:52 +0100
    Organization: Private INT15
    Lines: 50
    Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid>
    References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs39559.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1267130993 2642 91.94.26.189 (25 Feb 2010 20:49:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Feb 2010 20:49:53 +0000 (UTC)
    Keywords: int15
    X-User: wyborczanews
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl (8989ad4f.220.244)
    X-Email: add "f" after "t" & remove .invalid
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258965
    [ ukryj nagłówki ]

    Sawa w <news:hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl>:

    > Witam!
    > Mam problem, autko Citroen C8 2,2HDI 2006r, wyświetla mi bład ASR, ESP, ABS
    > zarazem wyłączając mi wszystkie te systemy...
    > Dziś zawitałem do ASO po podpięciu kompa okazało się że prawe przednie koło
    > pokazuje błąd czujnika, niestety niewiadomo czy wina leży po stronie
    > czujnika, łożyska czy jeszcze innej rzeczy.

    Co prawda nie cytryna, ale tez miałem problem z czujnikiem ABS -- za
    stwierdzenie, który zacz zapłaciłem 50PLN (podpięcie kompa) i serdecznie
    podziękowałem za ofertę wymiany czujnika z piastą (ca 800PLN).

    Panowie z serwisu nie wykonali innych testów, a powinni:
    1. Turn the ignition switch to LOCK.
    2. Disconnect the left rear wheel speed sensor
    connector.
    3. Use a digital voltmeter (DVM) to measure the
    resistance between the sensor terminals.
    Is the resistance within the specified value at
    approximately 25°C (77°F)?

    jeśli ok, to kolejny:

    1. Switch the DVM to the AC millivolt range.
    2. Measure the voltage output of between the
    wheel speed sensor terminals while rotating
    the wheel about 1 revolution every 2 seconds.
    Is the output within the specified value?

    i jeśli OK, to kolejny:
    1. Disconnect the harness from the EBCM.
    2. Connect a DVM between ground and one terminal
    of the wheel speed connector.
    3. Turn the ignition to ON.
    4. Repeat the above test for the other terminal of
    the wheel speed connector.
    Is the voltage for either of these terminals within the
    specified value?

    I tak dalej, zgodnie z książką serwisową.

    Zdjąłem koło, wypiąłem kabelki, zmierzyłem wg pierwszej procedury i z
    czystego lenistwa dalej nie mierzyłem, tylko potraktowałem jakimś sprajem
    typu CONTACT wtyczkę i gniazdo, złożyłem jak było, przykręciłem koło i po
    problemie

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: