    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Fri, 26 Feb 2010 22:34:02 +0100

    Karolek pisze:

    > No wlasnie problem moze byc i z wetknieciem i z samym dzialaniem juz
    > wetknietego, bo bedzie zapewne odwrocony druga strona do pierscienia
    > magnetycznego :<

    Jak odwrócony to nie ma problemu - ten czujnik i tak nie wie w którą
    stronę kręci się koło, a chodzi tylko o test, sprawdzenie czy w ogóle
    rejestruje jakieś impulsy.

    > Nie wiem ile u Ciebie to chwila, ale u mnie chwila to byla jak odpalilem
    > palnik i przynioslem butelke wody :P Reszta to takie troche dluzsze
    > chwile :D

    Z Fiata ściąga się dość łatwo na prasie po wyciągnięciu całej zwrotnicy
    z samochodu.
    W każdym razie wtedy jest dość prosto i wszystko się ciągnie idealnie
    osiowo to i chyba większa szansa że się elementy nie rozlecą.

    Natomiast wyobrażam sobie taką konstrukcję gdzie podwójne łożysko się po
    prostu będzie rozsypywać przy wyciąganiu, tyle że poskładanie tego do
    kupy też pewnie nie jest niemożliwe.